וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הקשר בין מחשבות על סקס לשליחת אימוג'י

אילן גלר

29.12.2015 / 7:34

מתברר שככל שאתם חושבים יותר על סקס, אם גם משתמשים יותר באייקוני אימוג'י בהודעות הטקסט שלכם; או ששימוש בהרבה אימוג'י גורם למחשבות על סקס. מה שבטוח - לפי הסקר של אתר ההיכרויות הזה יש קשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שליחת אימוג'י ומחשבות על סקס הולכים יחד./מערכת וואלה!, צילום מסך

באתר הדייטינג Match.com החליטו לבדוק האם קיים קשר בין שימוש באימוג'י ומחשבות על סקס, והגיעו לתוצאות מפתיעות: מתברר שככל שלמשתמשי האתר יש נטייה לשלב אייקונים צבעוניים רבים יותר בהודעותיהם, כך הם חושבים יותר על סקס במהלך היום.

רוצים לדעת בדיוק עד כמה מובהק הקשר הסטטיסטי הזה? כ-40 אחוזים מבין הגולשים שענו "אני משתמש בכמה אייקוני אימוג'י בכל הודעה שאני שולח", ענו גם כי הם "חושבים על סקס כמה פעמים ביום". מבין אלו "שמתמשים באימוג'י אחד לפחות בכל הודעה" יורד מספר המחשבות על סקס ל"אחת ביום" עד "מספר פעמים בשבוע", ואילו בקרב הגולשים ש-"לעולם לא משתמשים באימוג'י", כמות המחשבות על סקס היא בין "פעם בשבוע" ל-"כלל לא" אצל רוב המשתתפים.

גם מהאייקונים עצמם אפשר ללמוד. מתברר, למשל, שסמל הסמיילי הקורץ הוא הפופולרי ביותר בקרב גברים ונשים המחפשים דייט. סמל החיוך פופולרי יותר בקרב נשים (41 אחוז) לעומת גברים (33 אחוז), ואילו דווקא סמל הנשיקה נפוץ יותר בקרוב גברים (30 אחוזים) מאשר אצל נשים (24 אחוזים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully