וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד האקזיט הבא: שלושה שירותי שיווק שכל סטרטאפיסט חייב להכיר

28.12.2015 / 16:06

פלטפורמת מרקטינג אוטומיישן, כלי למחקר שוק ואפליקציה אחת שעושה סדר בבלאגן – כלי השיווק שיעשו לסטרטאפ שלכם טוב

גבר עם טאבלט ליד שרתים. ShutterStock
כדאי לשאול את הלקוחות מדי פעם איך הם מרגישים/ShutterStock

חייו של הסטרטאפיסט אינם פשוטים כלכלית. מבריק ככל שיהיה הרעיון שלכם, עד לרגע שבו תבצעו מכירה גדולה או לפחות עד לסבב ההשקעה הבא, התקציב שלכם די מוגבל, ולפעמים נדמה שאפילו 50 שקל למגש פיצה לא יהיו אם בחודשים הקרובים לא תגייסו עוד כסף. אין ברירה: צריך להתנהל בחישוב כלכלי מדוקדק. אבל יש תחום אחד שבו לא כדאי לחסוך, ולו בשל העובדה כי הוא זה שיכול לעשות את ההבדל: שיווק העסק שלכם. אספנו בשבילכם שלושה שירותי שיווק שיעשו לכם חיים קלים יותר, ואולי גם יביאו את האקזיט.

לשיווק חכם: ActiveTrail

אקטיב טרייל היא חברה ישראלית הפועלת בכל העולם ומציעה פלטפורמה רב לשונית (הממשק מגיע באנגלית, עברית, צרפתית, וגרמנית) לדיוור אלקטרוני ולשיווק העסק שלכם – מעין One Stop Shop של כלי שיווק. באמצעות המערכת של אקטיב טרייל תוכלו לשלוח ניוזלטר לכלל הלקוחות שלכם או לרשימות דיוור מפולטרות, לשלוח קמפיין SMS, לבנות דף נחיתה מעוצב אחת מעשרות התבניות (או לבנות דף מאפס, אם בא לכם להשקיע קצת יותר ולהיות ייחודיים), להציג באתרכם פופאפים עם קריאה לפעולה, לבנות קמפיין רימרקטינג לחנות המקוונת שלכם ועוד.

מכיוון שלקוחות הם גם צוות ה?QA הטוב ביותר ומכיוון שהם מספקים את הפידבק המוצלח ביותר על המערכות שאתם משווקים להם – כדאי לשאול אותם מדי פעם איך הם מרגישים. גם את זה תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת הסקרים ("איזה פיצ'ר חסר לכם במערכת?" או "איך היה שירות הלקוחות שלנו"?)

תוכלו לצפות בתוצאות הקמפיינים באמצעות מערכת הדו"חות, המציגים שלל סטטיסטיקות ונתונים כמו אחוזי פתיחה, פעולות, פילוח גיאוגרפי או גיל. המערכת מאפשרת לכם גם לשלוח מיילים אוטומטיים ללקוחות (למשל, מיילים תפעוליים, או מייל תשובה ללקוחות שנרשמו לשירות שלכם, למשל, או ללקוחות שרכשו מוצר ואתם מעוניינים להציע להם מוצר משלים). תוכלו גם לבחון שני קמפיינים במקביל ולתשאל את המערכת על ההצלחה שגרף כל אחד מהקמפיינים (A/B Testing).

ועוד משהו ממש חביב. אם תרשמו באקטיב טרייל כסטרטאפ, הם יעניקו לכם שימוש חינם במערכת הדיוור והשיווק לחצי שנה.. רק על זה אני עושה להם LIKE! גדול.

מקינטוש אפל. ShutterStock
לערוך מחקרי עומק ולעקוב אחר האסטרטגיות שבהן משתמשים המתחרים/ShutterStock

למחקר שוק ובדיקת המתחרים: SEMrush

על בעלי סטרטאפים להיות עם היד על הדופק כל הזמן, להכיר את המתחרים ולהבין מה מפעיל את המשתמשים שלהם. SEMrush היא תיבת כלי עבודה לפיתוח אסטרטגיית SEO, פרסום ורשת קישורים. בעזרת הכלים של SEMrush תוכלו לאתר מילות מפתח הרלוונטיות לקידום העסק שלכם ומפעילות את קהל היעד שלכם, לשפר את התוכן המוצג באתר, לחפש ביטויים רלוונטיים ל?PPC (מודעות ממומנות), לאתר תקלות טכניות באתר, לעקוב אחר הדירוג שלו במנועי החיפוש, לערוך מחקרי עומק ולעקוב אחר האסטרטגיות שבהן משתמשים המתחרים. הפלטפורמה מיועדת לחברות, לבעלי עסק עצמאיים ולסוכנויות שיווק שמעוניינות להציג בפני לקוחותיהן את האפקטיביות של אסטרטגיית השיווק שנבחרה לניהול הקמפיין.

סטארטאפים ימצאו שימוש במערכת לצורכי מחקר שוק ראשוניים, על מנת להיות כמה שיותר יעילים בתכנון ההוצאות, המיקוד, ותכנון האסטרטגיה. כמו כן, SEMrush תומך בשפות, ומאפשר לבצע מחקרי שוק בשווקים ושפות מעבר לאנגלית.

לקצת סדר: Evernote

לסטרטאפיסטים בתחילת דרכם יש המון קוצים בתחת והרבה רצון לרוץ קדימה. הרצונות האלו לא תמיד מסודרים. העניין הוא שבכל הקשור לשיווק צריך המון סדר, כי עקביות היא האל"ף בי"ת של התורה הזו. באבר נוט תוכלו לסדר את הרעיונות שצצים בסיעורי המוחות שנערכים במשרד ולהתבונן בהם לעומק. מדובר באפליקציה חוצה פלטפורמות המיועדת לתיעוד רעיונות, ארגונם והשגת מטרות.

ה"פתק" (note) יכול להיות טקסט, עמוד אינטרנט, תמונה, הודעה קולית. אפשר לצרף לפתקים קבצים. כל פתק אפשר להכניס למחברת (notebook) וכל מחברת אפשר לערום על מחברות אחרות. אפשר לתייג את הפתקים, לערוך אותם, לערוך בהם חיפושים וכיוצא באלו. מגוון אדיר של מערכות הפעלה ודפדפנים נתמכים, ויש כמובן שירותי גיבוי וסנכרון. על הגרסה המלאה תצטרכו לשלם, אבל יש גם גרסה מוגבלת יותר וחינמית.

וואלה! NEWS בשיתוף Active Trail
  • עוד באותו נושא:
  • סטארט אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully