וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש באנדרואיד: תשע פקודות קוליות לתפעול הסמארטפון

30.12.2015 / 5:05

אם עד עכשיו בני התמותה נאלצו להשתמש באצבעות כדי להגביר את הווליום, להפעיל את הפנס או לנגן מוזיקה בנייד, כעת מאפשרת גוגל לבצע לא מעט פעולות בהפעלה קולית. הבעיה: בשלב הזה הפיצ'ר קצת יותר איטי ומסורבל מלחיצה סטנדרטית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוקיי גוגל - זה עובד./מערכת וואלה!, צילום מסך

כאילו לא היו לגוגל די סוגי שליטה בחיינו הטכנולוגיים והמקוונים, החברה הודיעה על הוספת כמה אפשרויות לשליטה קולית בגרסה העדכנית של אפליקציית Google Now, ששימשה עד כה לחיפוש קולי.

לאחר שתאמרו לאפליקציה "OK Google", תוכלו כעת להפעיל כמה פיצ'רים בסמארטפון עצמו על ידי פקודה קולית: להפעיל ולכבות את הפנס ורכיבי הבלוטות' וה-Wifi. אמרו לאפליקציה: Turn on או Turn off ואז את הפיצ'ר - Flashlight לפנס וכו'.

אפשרות נוספת היא להקריא בקול רם את ההודעות האחרונות שלכם (באמצעות ההוראה "read my messages"), להריץ אפליקציות או לפתוח דומיינים (פשוט אמרו Open ואת שם האפליקציה או האתר המבוקש במידה ומדובר בכתובת פשוטה).

אם אתם נמנים על משתמשי Google Play Music תוכלו להפעיל את אפשרות הרדיו הרנדומלית באמצעות ההוראה Play music, או להנחות את המכשיר להפעיל אפליקציית מוזיקה אחרת.

אפשרות יעילה נוספת היא חיוג ומשלוח הודעות טקסט, פשוט אמרו למכשיר "Call" או " Send text" בצירוף שם איש הקשר ובמקרה של שליחת SMS תוכלו גם להכתיב את ההודעה עצמה.

עוד תוכלו להגדיר שעון מעורר בעזרת הפקודה "Set an alarm", אם כי הגדרת צליל שונה תדרוש התעסקות ממשית עם האפליקציה. ניתן גם להגיע למסכי הגדרת עוצמת השמע ובהירות המסך באמצעות אזכור מילות המפתח Volume ו-Brightness.

בנוסף, תוכלו להזניק את המצלמה באמצעות הפקודה "Open camera" לצילום תמונה, או "Record a video" לצילום סרטון, ותקבלו רשימת אפליקציות עמן תוכלו להשלים את הפעולה. כרגע ההפעלה, לפחות בהתחלה, מאוד מסורבלת ולוקחת הרבה יותר זמן ממה שתצטרכו כדי ללחוץ על מקשי עוצמת הווליום או הפעלת המצלמה, אבל כנראה שבקרוב מאוד נדבר אל הסמארטפון עצמו הרבה יותר מאשר נשתמש בו לשיחות עם אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully