וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקדמיה לעטיפת טובלרון: זו הדרך המדעית לאריזת מתנות

1.1.2016 / 8:14

מתברר שיש לא מעט טכניקות מבריקות לעטיפת מתנות - שאולי דורשות מעט זמן ומאמץ - אבל לגמרי שוות את התוצר הסופי. צפו במדריך קצר שיתן לכם כמה טיפים חיוניים לחג הבא

צילום מסך

כשהמוכר בחנות הצעצועים עוטף את מתנות החג שקנינו לאחיינים שלנו - זה תמיד נראה נורא פשוט, אולם במבחן האמת - כשאנו מגיעים לחנות שכוללת עמדת "עטוף זאת בעצמך" - אנחנו מסתבכים ויוצאים בסוף עם אריזה מבולגנת וספוגה בניירות דבק. בדיוק בשביל זה, הומצא "מדע העטיפות" הכולל אינספור טכניקות חיוניות לעטיפת מתנות - שאולי דורשות סבלנות ומאמץ אבל לגמרי שוות את תחושת העונג הזאת שמגיעה כשרואים מתנה עטופה בצורה מושלמת. מכירים את ההרגשה?

מדע העטיפות. צילום מסך
כמעט כמו לבנות פצצה גרעינית: כך תעטפו טובלרון בלי להשאיר נייר עודף/צילום מסך

המתמטיקאית המוכשרת, קייטי סטקלס, העלתה סרטון הדרכה קצר ויעיל (שצבר כבר מאות אלפי צפיות) שיעזור לכם לעטוף מתנות בכל הגדלים והצורות, אפילו את הבעתיות ביותר מביניהן - כמו הטובלורון שאין באמת דרך פשוטה לעטוף אותו. בסרטון (שתוכלו לראות אותו כאן למעלה) הצטיידה סטקלס בנייר עטיפה מעוטר ברוח חג המולד באמצעותו הדגימה איך לעטוף את מיטב החטיפים המוכרים לנו מהדיוטי פרי - כשהם מגיעים בקופסאות צרות, עבות, משולשות, מרובעות, מלבניות, עגולות ושטוחות. כל מה שאתם צריכים זה סרגל ומספריים - וכן, גם לא מעט סבלנות, אבל את זה אנחנו יודעים שיש לכם כי עובדה שאתם עדיין איתנו. בהצלחה!

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully