וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקסוס 6P הושק היום בישראל. כמה הוא יעלה?

29.12.2015 / 11:28

מכשיר הדגל החדש של גוגל, מתוצרת וואווי, נוחת בישראל אחרי שזכה לביקורות משבחות ברחבי העולם. הוא מצויד במפרט מכובד ומחיר שהופך אותו למאוד משתלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זמין לרכישה החל מהיום במחיר של 2,999-3,099 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי השיקה היום בישראל את הנקסוס 6P, שזכה לביקורות משבחות ברחבי העולם. מכשיר הפרימיום תוכנן להיות נגיש יותר בגודלו וגם במחירו מקודמו בסדרה, ומגיע עם מסך 5.7 אינץ AMOLED QHD זכוכית גורילה 4, מעבד מתומן-ליבות Snapdragon 810 1.9GHz זיכרון RAM של 3 ג'יגה, מצלמת 12 מגה-פיקסל אחורית עם מגנון פוקוס לייזר אוטומטי ומצלמת 8 מגה-פיקסל קדמית לסלפי איכותי. כל זה ניזון מסוללה מוגדלת בקיבולת של 3,450 מיליאמפר-שעה.

"בחירתה של גוגל בוואווי מהווה חותם איכות מן המעלה הראשונה", אומר קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום. "הציבור בישראל כבר מבין שהטכנולוגיה של וואווי הסינית היא מהטובות והאיכותיות בעולם, ובקרוב הוא גם יגלה שוואווי הסינית היא זו שחתומה על ייצור אחד הסמארטפונים הטובים בעולם כיום".

גופו של הנקסוס 6P מעוצב בציפוי מתכתי אלגנטי, המיוצר מאלומיניום עם גימור יהלום. צדו האחורי של המכשיר מעוגל ומאפשר אחיזה אולטימטיבית. לסמארטפון חיישן טביעות אצבע ארגונומי וחיבור USB מסוג C.

הנקסוס 6P יימכר בישראל בנפח אחסון של 32 ג'יגה ובצבעים אלומיניום (כסוף), גרפיט (שחור) ו-Frost (לבן). הוא ישווק אצל המפעילות, אורנג' וסלקום, ברשתות באג, KSP, Ivory, גומובייל וסמארטפון ובנקודות מכירה נוספות. המכשיר יהיה זמין לרכישה החל מהיום במחיר של 2,999-3,099 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully