וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסם תמונה שלו שנה אחרי הגמילה מקריסטל מת' וכבש את הרשת

אילן גלר

3.1.2015 / 5:42

"אני נהנה עכשיו מהחיים הרבה יותר", מעיד ריאן הרדר שהצליח להתגבר על התמכרותו לסם והפך לכוכב רשת. אפילו הציניות של גולשי Reddit התפוגגה לנוכח הסיפור המרגש

תקופת חג המולד היא הזמן שבו האמריקנים רגישים במיוחד לסיפורי ניצחון עם סוף מתוק, כך שלא פלא שתמונותיו של ריאן הרדר הפכו ללהיט ויראלי. רייאן, שפרסם את התמונות באתר שיתוף התכנים Reddit, סיפר כי עד לפני שנה הוא היה מכור קשה לסם קריסטל מת', ובילה את זמנו במסעות הלוך וחזור בין תחנות המשטרה ובתי המאסר בעירו.

בתחילת שנת 2015 החליט, בתמיכה צמודה של משפחתו וחבריו, לנסות ולהיגמל מהסם. תמונות הלפני והאחרי שפרסם מדהימות: במקומו של אדם שנראה אדיש, מוזנח וחולני, נחשפות פניו של אדם צעיר ושמח. "אני נהנה עכשיו מהחיים הרבה יותר", הוא מעיד. "אחד הדברים הנפלאים בלהיות נקי הוא שעכשיו אני מרגיש טוב מספיק בכדי לראות את אחותי ואת בתה התינוקת. אני כל כך מתרגש להיות דוד, זה כל כך חמוד".

הקהילה של Reddit, חבורה עוקצנית וצינית למדי בימים כתיקונם, הגיבה באופן חיובי להפליא לחשיפה האישית הנדירה. "ההבדל בין התמונות אדיר, אתה נראה מעולה!", הגיב אחד הגולשים. "אני אהיה ממש עצוב אם תיפול חזרה למראה הקודם שלך. כולנו מחזיקים לך אצבעות".

התמונה של ריאן הצליחה לעורר השראה גם בגולשת נוספת, שיממה לאחר מכן פרסמה גם את תמונות הלפני והאחרי שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully