וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להסיר אנשים מהצ'אט של פייסבוק מבלי להסיר אותם מרשימת החברים

3.1.2015 / 5:51

לעתים אנחנו נתקלים בחברי פייסבוק שאנחנו לא רוצים לחסום או להסיר אבל גם לא לקבל מהם הודעות מידיות, או שיידעו שאנחנו מחוברים. כך תעלימו אותם מהצ'ט מבלי לשנות את הסטטוס שלהם

פייסבוק. ShutterStock
לא חייבים להסיר מרשימת החברים./ShutterStock

לכולנו יש ברשימת ה-"חברים" בפייסבוק לא מעט אנשים שלמען האמת, היינו מעדיפים לא לפתוח איתם בשיחה אישית מדי, או פשוט כאלה שהיינו מעדיפים שלא יוכלו לראות מתי אנחנו מחוברים לפייסבוק ומתי לא - מטרידנים, בוסים ושאר ירקות.

פייסבוק מאפשרת כמובן חסימה מוחלטת של משתמשים, אבל זהו צעד קיצוני למדי במקרים שבהם פשוט תרצו לא לקבל עדכונים, למנוע תכנים ממשתמשים מסוימים, או פשוט לחסום את האפשרות שלהם לפנות אליכם בהודעת צ'ט, וכך גם לראות מתי אתם מחוברים וזמינים.

כדי להגדיר משתמשים, שלא יוכלו ליצור עמכם קשר באמצעות הצ'ט, פתחו את חלון הצ'ט אם הוא לא מופיע לכם בצד, ואז היכנסו להגדרות בתחתית הצ'ט בלחיצה על גלגל השיניים הקטן. לאחר מכן לחצו על Advanced Settings.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממש פשוט./מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת תוכלו לבחור בין חסימת הצ'ט לחברים מסוימים, חסימת הצ'ט לכל החברים למעט משתמשים שתבחרו, או כיסוי הצ'ט באופן מוחלט. בחרו בשדה הראשון והתחילו להזין את שמות החברים, שתרצו למנוע מהם אפשרות לפתוח שיחה עמכם בשירות הצ'ט.

שימו לב שהפעולה לא משנה שום הגדרה אחרת, הם עדיין יופיעו כחברים בהתאם לרמת הקרבה והעדכונים מהם ואליהם שהגדרתם קודם לכן, והם עדיין יוכלו לשלוח לכם הודעות לאינבוקס. אחרי שסיימתם להזין את השמות, פשוט שמרו את ההגדרות החדשות.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully