וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך לפשוט רגל: מדפסת התלת-ממד הזולה בארץ

3.1.2015 / 5:03

M3D Micro לא מצריכה התקנה או הרכבה, היא בעלת ממשק פשוט המתאים למתחילים ומחיר תחרותי למדי למוצר בנישה זו של 2,890 שקלים

יח"צ - חד פעמי

מדפסות תלת-ממד הן מהחידושים הבולטים שראינו הופכים למציאות יומיומית בשנים האחרונות. בעוד המדפסות התעשייתיות גדולות ויקרות, הובטח לנו עם הזמן שהן יאפשרו לנו לייצר בביתנו כל דבר מכלי מטבח, צעצועים - ועד כלי נשק.

אלא שחזון המדפסות הביתיות בנישה עוד רחוק מלרקום עור וגידים, בדיוק כפי שמסכי ענק דקים וצורבי DVD היו פעם מוצרים במחיר מופקע. כעת, משיקה בישראל חברת 3D Printers את מדפסת התלת-ממד הזולה ביותר בשוק, לטענתה - ה-M3D Micro, שמתחילה את מגמת הפיכת הפיתוח לפריט ביתי של ממש. מבדיקה שלנו עלה כי יש מדפסות זולות יותר בארץ אבל הן מגיעות כערכה שיש להרכיב לבד ולא כמוצר צריכה בחתיכה אחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטנה וקומפקטית./מערכת וואלה!, צילום מסך

M3D Micro היא, כפי שמשתמע משמה, מדפסת קומפקטית, המיוצרת בארה"ב וכוללת אחריות יצרן לשנה. יש לה משטח הדפסה בגודל 10 סמ"ר ומשקלה קילוגרם אחד בלבד. משטח ההדפסה אינו דורש חימום, ותומך בשלל חומרים כפלסטיק קשיח, פלסטיק גמיש, סיליקון, דמוי עץ, דמוי מתכת, ובאיכות הדפסה גבוהה.

מדפסת התלת-ממד לא מצריכה התקנה או הרכבה, היא בעלת ממשק פשוט המתאים למתחילים ומחיר תחרותי למדי למוצר בנישה זו של 2,890 שקלים - בהחלט לא תג מחיר של מוצר שקונים כל יום, אך ללא ספק תחילת מגמת הנמכת מחירי מדפסות ה-3D בעולם ובישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא לעסקים בלבד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully