וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תופסים אף אחד בווטסאפ? קריסות ארוכות בערב הסילבסטר

31.12.2015 / 21:33

משעות הערב חווים משתמשי אפליקציית המסרים הפופולרית ניתוקים ארוכים וקריסות של השירות. אם זה יימשך, לא מעט בליינים ימצאו את עצמם לבד בחצות

התקנת ווטסאפ למחשב. יוטיוב, צילום מסך
בחרו יום לא טוב לעשות פאדיחות./צילום מסך, יוטיוב

מסביבות שעה 18:00 (שעון ישראל) החלו משתמשים רבים של אפליקציית המסרים הפופולרית, Whatsapp, לדווח על ניתוקים וקריסות של השירות. אלפי תלונות הצטברו במהרה ברשתות החברתיות בעולם וגם בישראל לא מעט ישראלים התאכזבו לראות במשך דקות ארוכות את אייקון השעון הקטן במקום שני סימוני וי.

הנפילה הראשונה אירעה בין השעה 18:00 ל-19:00 ולאחר כחצי שעה החלו להשמע דיווחים על נפילה נוספת. בחצי השעה האחרונה גם חווים משתמשים רבים ניתוקים בשירות.
לווטסאפ, שנקנתה על ידי פייסבוק, יש כ-900 מיליון משתמשים ברחבי העולם. והערב רבים מהם קיוו להסתמך על שירות המסרים כדי לתאם את הבילוי בערב השנה האזרחית החדשה. אם הניתוקים הללו יימשכו, מיליוני אנשים עלולים למצוא עצמם לבד בחצות.

כזכור, לפני כמה חודשים גם משתמשי פייסבוק סבלו מניתוקיםה, באורך של כחצי שעה, בכמה מקרים שונים. לפי הדיווחים, תקלות נרשמו הערב, מלבד בישראל, גם בארה"ב, הודו, ברזיל, דובאי, בריטניה, ספרד, איטליה, פינלנד, שבדיה, ועוד לא מעט מדינות נוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully