וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונאה קלאסית: זו הסיבה למה לא לקנות "גראס" באינסטגרם

אילן גלר

4.1.2016 / 5:15

הסיפור הזה ילמד אתכם תמיד להיצמד לטקסט ואף פעם לא להאמין למה שנדמה לכם שמבטיחים לכם. בן 12 נפל להונאת רשת כל כך פשוטה, שזה כנראה לא הניסיון הראשון שלו לקנות מריחואנה ברשת. בכל זאת, הבטיחו גראס וסיפקו גראס

צילום מסך

סיפור שהפך ויראלי באינטרנט במהלך הימים האחרונים מתעד אירוע שכנראה לא הפתיע אף אחד - חוץ מאת הילד בן ה-12 שנפל קורבן להונאת הרשת הפשוטה והטיפשית ביותר שאפשר להעלות על הדעת. אותו ילד גילה ברשת שיתוף התמונות הפופולרית, אינסטגרם, חשבון מלא בתמונות של סמים לא חוקיים, ופרטים להעברת תשלום והזמנת משלוח של "גראס" איכותי.

לאחר שהעביר את התשלום ואת הכתובת למשלוח, קיבל הילד חבילה ובה שקית מלאה בעשבים ועלים, שאולי יכולים להתאים לתיבול תבשילים או להגברת תחושת הרעננות בבית אך כנראה לא יעזרו להשגת תחושות אחרות. אם חשבתם במקרה שמדובר בעילה לתלונה, זהו לא בדיוק המצב: במעבר מדוקדק על הפוסטים בחשבון, לא תמצאו אפילו אחד שמצהיר במפורש על מכירת הסמים.

ומה הלקח מכל זה? אם אתם רוצים לקנות מוצר כלשהו באינטרנט ולהיות בטוחים שיגיע בדיוק מה שציפיתם לקבל, מוטב שתעשו זאת דרך פלטפורמת מסחר מוכרת ואמינה. האתרים הללו יודעים היטב איך לטפל בסוחרים שמנסים לרמות את לקוחותיהם, בניגוד לרשתות חברתיות שאינן מעניקות לכם כל ביטוח על מסחר ישיר מול משתמשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמים באינסטגרם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully