וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי אפשר להפסיק לצפות: כלב רץ עם מקל סלפי ומצלמת אקסטרים

אילן גלר

5.1.2016 / 3:24

אם בקרב בני האדם מקל הסלפי הפך כבר למוצר מאוס ונטול כריזמה, נראה שאצל חברינו הטובים ביותר עוד נותר להם שימוש. לפחות כשהם מתעדים את הריצה המדליקה הזו של הכלבלב בעיר, בגינה ובים

צילום מסך

מוכנים ללהיט הוויראלי הראשון של השנה החדשה? קבלו את הסרטון החדש, המשלב בין כל הטרנדים הלוהטים ברשת: כלבים, מצלמות GoPro ומקלות סלפי. כוכב הסרטון הזה הוא כלב שמח וקופצני שרץ עם מקל סלפי בפיו, שלקצהו הוצמדה מצלמת האקסטרים שמתעדת את קפיצותיו בזמן אמת, וברמת פירוט שכמותה כנראה עוד לא ראיתם.

לכלב הזה יש חיים נפלאים והוא רץ בכל מקום: ברחובות העיר, בגינה, על החוף וגם לתוך הים. בכל אחד מהמיקומים הללו תוכלו ליהנות מקפיצות מרהיבות בהילוך איטי, מבלי שמקל הסלפי ייפול מפיו. הכלב נראה כל כך מרוצה מכל העניין, שייתכן בהחלט כי הווידאו הזה עשוי להצדיק את המצאת מקל הסלפי - גאדג'ט מעצבן כמעט בכל סיטואציה אחרת, ובוודאי בערים עמוסות תיירים שלא מאוד מתחשבים זה בזה.

אגב אם יש לכם תכניות לצלם סרטון כזה בעצמכם, כדאי שתדעו כי הכלב אומן באופן מקצועי לקראת הצילומים. אזהרה זו נועדה לחסוך מכם מקרה מעציב שבו כלבכם ירוץ לו בשמחה אל תוך הים, ולעולם לא תראו עוד את מצלמת ה-GoPro היקרה שלכם לאחר מכן.

כלב עם מקל סלפי. צילום מסך
ג'אמפי הכלב המקפץ./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully