וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילד האבטיח" שכבש את הרשת: אכל פרי שלם בידיים - כולל הקליפה. צפו

אילן גלר

4.1.2016 / 10:15

צופי משחק הקריקט שנערך במלבורן איבדו במהרה עניין במה שקרה על הדשא ועברו ליציע, שם תועד הילד מיץ' מכסח אבטיח גדול באופן שהרשים עמוקות את אומת הרשת

צילום מסך

ביום שבת האחרון נערך משחק קריקט בין שתי קבוצות מקומיות במלבורן שבאוסטרליה. המשחק שודר בטלוויזיה בכל רחבי המדינה אולם דקות ספורות לאחר תחילת השידור, איבדו הצופים עניין במשחק עצמו ועברו לצפות במחזה מרתק הרבה יותר, שהתרחש דווקא ביציעי האוהדים - ילד שנראה יושב לידו ומכרסם אבטיח שלם, כולל הקליפה, ללא סכין ומזלג ותוך שימוש בידיו ובשיניו בלבד.

הבחירה המפתיעה הזו בחטיף ספורטיבי ריתקה את האוסטרלים, ואז הפכה ללהיט ויראלי שזכה לתפוצה בין-לאומית בין עשרות מילוני גולשים. כבר תוך כדי המשחק עצמו הבין אביו של הילד, מנחה תכניות רדיו בשם טוני שיבקי, כי בנו הופך לכוכב רשת עצום, ומיהר לתעד את המאורע בזמן אמת, לצלם כל ביס ולהעלות אותו לטוויטר. לטענתו, עד סוף המשחק הצליח בנו לסיים את האבטיח כולו, כולל הקליפה, ללא כל עזרה.

גם קרייני המשחק לא נותרו אדישים למחזה, וסיפקו לו פרשנות תוך הערות בסגנון "זה לא ייאמן" ו-"לא ראיתי דבר כזה כל חיי". בראיון טלוויזיוני מאוחר יותר הודה הילד, מיץ', כי חשב מראש על החשיפה הוויראלית ותכנן הכול כך שיצולם, אולם זה לא מפריע למיליונים שהתרשמו מיכולותיו להמשיך ולהפיץ תמונות מהמשחק, וגם ליצור פארודיות חדשות המבוססות על ההצגה המרשימה הזו.

קצת עצוב לגלות שגם בגיל כזה כבר חושבים על פרסום ויראלי; זה היה יכול להיות אות אזהרה נוסף לאיבוד התמימות והאותנטיות של הדור הצעיר, אבל אנחנו נסתפק מלשבח את היצירתיות שלו - גם להמציא רעיון לסרטון ויראלי, שבאמת יהפוך לוויראלי, זו משימה לא פשוטה.

ילד מכסח אבטיח. צילום מסך
רק אל תלך לשחות אחרי כזה אבטיח./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully