וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשמדליקים 10,000 זיקוקי יום הולדת במכה? צפו

אילן גלר

7.1.2016 / 6:30

לא לכולם יש תקציב לזיקוקים יקרים ומרשימים, אבל זה לא אומר שלא לכל אחד ביוטיוב מגיע לנסות ליצור מופע פירוטכני בעצמו בקרחת יער. אם הוא מספיק משוגע, זאת אומרת

צילום מסך

בערוץ היוטיוב הרוסי SilvkiShow החליטו לפתוח את השנה החדשה בסטייל. תקציב למופע זיקוקין די-נור בסגנון דובאי אמנם לא היה להם, אך הסרטון הוויראלי שלהם, שצבר עד כה למעלה מ-10 מיליון צפיות, משיג תוצאות דומות בהוצאה כספית אפסית. הסוד, למקרה שהיה לכם ספק, הוא נכונות להסתכן באופן מטופש בניסוי שבמדינות אחרות כנראה היה שולח אל עורכי הערוץ את הרשויות.

אז מה בדיוק הם עשו? ובכן, אנשי SilvkiShow ניגשו לחנות ההפתעות, ורכשו כ-10,000 זיקוקי יום-הולדת שנארזו יחדיו בדלי אחד. לאחר מכן ניגשו עם האוצר הזה לקרחת יער מבודדת, והציתו הכל בו-זמנית. התוצאה הייתה להבה אדירה שנצפתה היטב ממרחק רב, ואז הציתה אש ברדיוס של שני מטרים סביב אתר הניסוי. איך הצליחו יוצרי הוידאו שלא להפגע מכל זה? ובכן, הם רצו ממש מהר.

בסיום הסרטון תוכלו אפילו לראותם מודים כי כיבוי השרפה לאחר הצילומים לא היה עניין פשוט כלל - הוכחה נוספת לכך שניסויים מעין אלו עדיף כנראה לא לעשות ללא ליווי מקצועי. מצד שני, מבין מיליוני הגולשים שצפו בסרטון, רוב התגובות בעמוד דווקא היו מפרגנות.

מלא זיקוקי יומולדת. צילום מסך
זה הרבה זיקוקים./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully