וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוקרברג רוצה לפתח עוזר אישי "כמו ג'רוויס של איירון-מן"

אילן גלר

5.1.2016 / 8:21

"האתגר האישי שלי ל-2016 הוא לבנות אינטליגנציה מלאכותית שתפעל בביתי ותעזור לי בעבודתי", כתב צוקרברג למיליוני עוקביו. "כמו סוג של ג'רוויס מאיירון-מן ... אני אלמד אותו להכיר את הקול שלי ולשלוט בכל דבר בבית"

עברי ורבין באולפן על ההחלטה של מארק צוקרברג לתרום את רווחי מניות פייסבוק. רויטרס
"אני אלמד אותו להכיר את הקול שלי ולשלוט בכל דבר בבית"./רויטרס

למארק צוקרברג, מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה פייסבוק, מסורת של קביעת כמה "יעדים אישיים" בכל שנה ושיתופם עם קהל העוקבים שלו. בין האתגרים הקודמים שקבע לעצמו היו לקרוא יותר ספרים, ללמוד סינית (מנדרינית) ולפגוש אדם חדש בכל יום. כל זה טוב ויפה, אך לאתגר הבא ייתכנו השלכות נרחבות למדי בהשוואה לקודמים: צוקרברג רוצה לבנות לעצמו "עוזר אישי" כמו ג'רוויס של איירון-מן - מן אינטליגנציה מלאכותית שתעזור לו בכל אספקט בחייו. ההצהרה של מנכ"ל פייסבוק והאב הטרי צברה מאות אלפי לייקים ואלפי שיתופים תוך זמן קצר.

השלב הראשון בתכנית השאפתנית של צוקרברג היא שדרוג ביתו במוצרי מדף שלאו דווקא חייבים להיות מולטי-מיליארדרים על מנת לרכוש אותם. מארק כבר סימן לעצמו את Amazon Echo, הסייען האישי הביתי של ענקית הקמעונאות ברשת, כרכישה ודאית, לצד מערכות תאורה ומיזוג חכמות שיוכלו להתאים את האווירה בכל חדר עבורו ועבור זוגתו ובתם התינוקת.

"מדי שנה אני לוקח על עצמי ללמוד דברים חדשים ולצמוח מעבר לעבודה שלי בפייסבוק", כתב צוקרברג. "האתגר האישי שלי ל-2016 הוא לבנות AI (אינטליגנציה מלאכותית) שתפעל בביתי ותעזור לי בעבודתי. כמו סוג של ג'רוויס מאיירון-מן ... אני אלמד אותו להכיר את הקול שלי ולשלוט בכל דבר בבית - מוסיקה, אורות, טמפרטורה וכן הלאה. אני אלמד אותו להודיע ​​לי אם משהו קורה בחדר של מקס [בתו התינוקת -א.ג.] כשאני לא איתה. זה יעזור לי לבנות שירותים טובים יותר ולהוביל את הארגונים שלי בצורה יעילה יותר".

בהמשך מתכנן צוקרברג לפתח בכוחות עצמו מערכת איטנליגנציה מלאכותית שתאפשר לו לתכנן מוצרים ושינויים אירגוניים תוך שימוש במחוות ידיים, זיהוי פנים והולוגרמות. המערכת הזו כבר כנראה תדרוש השקעה לא מעטה, אך החדשות הטובות הן שמנכ"ל הרשת החברתית הפופולרית בעולם מתכוון לשתף עם העולם כל מה שהוא ילמד ויפתח במהלך תהליך היצירה.

Every year, I take on a personal challenge to learn new things and grow outside my work at Facebook. My challenges in...

Posted by Mark Zuckerberg on Sunday, January 3, 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully