וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ שיממן לכם את החתונה - ויגבה מכם קנס אם תתגרשו

אילן גלר

6.1.2016 / 5:58

חברת הסטארט-אפ Swanluv החדשה מסיאטל למעשה "מהמרת" על גורל הקשר, ומנצחת בהימור אם האלגוריתם שלה, שהוא כמובן סודי לחלוטין, מצליח לנבא היטב את עתיד היחסים

ShutterStock

לחברת הסטארט-אפ Swanluv החדשה מסיאטל יש רעיון מקורי שאיננו אפליקציה או איזה גאדג'ט מלהיב; היזמים מאמינים דווקא בשוק ההלוואות למתחתנים, שלדעתם עדיין לא מיצה את הפוטנציאל הגלום בו. הם מוכנים להעניק לכל זוג, העומד בקריטריונים שיקבעו, 10,000 דולרים למימון אירוע משפחתי מושקע. אם יוסיפו לחיות יחד עד יום מותם, לא יתבקשו כלל להחזיר את הסכום הזה לחברה.

נשמע אחלה סידור? אם חיי האהבה יעלו על שרטון, יצטרכו בני הזוג להחזיר את ההלוואה - עם ריבית משמעותית - מיד אחרי הגירושין. למעשה, Swanluv "מהמרת" על גורל הקשר, ומנצחת בהימור אם האלגוריתם שלה, שהוא כמובן סודי לחלוטין, מצליח לנבא היטב את עתיד היחסים. אם זה נשמע מרושע, הרי שלדעת היזמים האמת הפוכה לחלוטין: הזוג עשוי שלא להתגרש, דווקא מפני שלא ירצה להחזיר את ההלוואה היקרה.

מקור הרווחים של החברה, אגב, איננו רק בתחום ההלוואות. היזמים מקווים כי מכירת פרסומות, הן באתר הרשמי והן במסגרת אירוע החתונה עצמו, הן שיביאו את מרב המזומנים. לכל הפחות, החברה בהחלט הצליחה לעורר עניין ראשוני רב וזכתה לפרסומים מרובים בחינם בתקשורת האמריקנית.

סטארט אפ שמהמר על חתונות. ShutterStock
מהמרים על הזוגיות שלכם./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully