וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואווי מפציצה: פאבלט עוצמתי עם סוללה ליומיים ושעון חכם לנשים

6.1.2016 / 9:46

מכשיר הדגל החדש, Huawei Mate 8, מצויד במפרט מרשים במיוחד ועיצוב קפדני. בנוסף חושפת וואווי שני שעונים חדשים - המיועדים לנשים - שעוצבו בשיתוף עם סברובסקי. אחד מהם אפילו משובץ עשרות אבנים יקרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך ענק של 6 אינץ'./מערכת וואלה!, צילום מסך

וואווי, ענקית הטכנולוגיה הסינית, חשפה בתערוכת CES 2016 המתקיימת בלאס וגאס, את מכשיר הדגל החדש שלה, Huawei Mate 8.

ה-Mate 8 תוכנן ועוצב במחשבה על פרודוקטיביות מקסימלית, אך מבלי לפגוע במראה. ביקורות ראשונות מתערוכת CES כבר משבחות אותו. הוא הסמארטפון הראשון הפועל על ערכת השבבים Kirin 950, שמבטיחה עלייה של 100 אחוזים בביצועי המעבד, עלייה של 125 אחוזים בביצועי המעבד הגרפי, ועלייה של 70 אחוזים ביעילות צריכת החשמל, בהשוואה לערכת השבבים Kirin 925.

המייט החדש מצויד בסוללה בקיבולת של 4000 מיליאמפר-שעה בעלת דחיסות גבוהה במיוחד, המאפשרת חיי סוללה של מעל יומיים בשימוש רגיל. טכנולוגיית הטעינה המהירה מאפשרת למכשיר להיטען ליום שלם של שימוש תוך 30 דקות בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תומך בשני כרטיסי סים./מערכת וואלה!, צילום מסך

המייט 8 מריץ את מערכת ההפעלה של וואווי, EMUI 4.0, המבוססת על אנדרואיד 6.0 מרשמלו. למכשיר קורא טביעות אצבע, פיצ'ר נעילת כרטיס ה-MicroSD בסיסמה ומצלמה אחורית של סוני, IMX298, המצלמת תמונות בגודל 16 מגה פיקסל ומצוידת בחיישן גדול יותר ב-23 אחוזים. המצלמה הקדמית של 8 מגה פיקסל מצוידת במנגנון שיפור תמונה לסלפי מושלם.

מחירו המומלץ לצרכן של המייט 8 הוא 599 אירו לדגם החלש יותר עם 3 ג'יגה זיכרון ראם ו-32 ג'יגה לאחסון; ו-699 אירו לדגם של 4 ג'יגה זיכרון ראם ו-64 ג'יגה לאחסון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזול יותר מגיע רק בציפוי זהב בלי אבנים יקרות. כי הרי זה כל מה שמעניין נשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

את הכי יפה כשאת יודעת מה השעה

בעקבות ההצלחה של השעון החכם שהשיקה וואווי לראשונה בחודש ספטמבר 2015, השיקה החברה שני דגמים חדשים המיועדים לנשים, שעוצבו בשיתוף עם מותג התכשיטים סברובסקי.

הדגמים, המכונים Jewelו- Elegantמצטרפים לשלושת הדגמים שיצאו בשנה שעברה ויועדו בעיקר לגברים או מתעמלים משני המינים. דגם Jewel מצופה זהב אדום ומשובצות סביבו 68 אבני "סברובסקי זירקוניה" נוצצות, כל אבן בגודל 1.5 מילימטרים. ה-Elegant הוא גרסה מעודנת יותר, המצופה זהב אדום ללא אבני חן.

את שני השעונים משלימות רצועות מעור איטלקי אמיתי, המגיעות בגווני לבן-פנינה וכחול-ספיר. לשני השעונים יש יותר מ-40 עיצובים של מסך השעון, ותוספת של 10 עיצובים נשיים, בלעדיים לדגמים החדשים.

המפרטים כוללים זכוכית ספיר חסינה בפני שריטות (הבחירה המועדפת על מותגי היוקרה השוויצריים) המצפה את פני השעון העגולים שקוטרם 44 מילימטרים. מסגרת פלדת אל-חלד עמידה במיוחד, המיוצרת בחישול קר ומצופה בזהב אדום, משלימה את חוזקם ועמידותם של שני הדגמים.

השעונים מריצים את מערכת ההפעלה Android Wear™ ויכולים לשרת הן משתמשי אנדרואיד והן משתמשי אייפון.

בשעונים קישוריות בלוטות', המאפשרת שימוש באוזניות אלחוטיות והוא תומך גם בפקודות קוליות. יש בו חיישן דופק, חיישן תנועה וכל שאר האפליקציות הייעודיות שניתן למצוא בחנות של גוגל.

החל מחודש מרץ השנה תוכלו לרכוש את שני הדגמים הנשיים ביותר מ- 20 מדינות בהן ארה"ב, בריטניה, ארגנטינה, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, הונג קונג, איטליה, יפן, נורבגיה, רוסיה, הפיליפינים, סינגפור, דרום קוריאה, ספרד, שוודיה, שוויץ ואיחוד האמירויות הערביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully