וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: מערכת שמע לעובר. אתם יודעים לאן זה הולך

אילן גלר

7.1.2016 / 4:18

עוברים מסוגלים, לפחות לפי חלק מהספרות המקצועית, לזהות ולהגיב למוזיקה כבר בגיל 16 שבועות. הרמקול של בייבי-פוד מיועד לאפשר להם להאזין למוזיקה ללא עיוותי קול

צילום מסך

מחקרים שונים, שנערכו לאורך השנים האחרונות אך רחוקים מלהיות קוצנזוס בתחום, מעידים כי עוברים מסוגלים לשמוע ולהגיב למוזיקה כבר בגיל 16 שבועות. אולם עד כה נאלצו העוברים להסתפק באיכות צליל ירודה יחסית, זאת מפני שמוזיקה הבוקעת מרמקולים חיצוניים, או אפילו אוזניות המוצמדות לבטן, נחלשת מאוד לפני שהיא מצליחה להגיע לתוך הרחם.

אם זה תמיד הדאיג אתכם, לחברת בייבי-פוד (Babypod) יש פתרון מקורי - מערכת שמע וגינלית המוחדרת ישירות לגוף, ומשמיעה לעובר מוזיקה ללא עיוותי קול. הרמקול הקטן עשוי מחומרים איכותיים, שאינם אמורים לעורר תגובות אלרגיות, ולדברי היצרן מסוגל "לשפר את יכולות ההאזנה וההבנה של תינוקות טרם הלידה על ידי ניגון מוזיקה המאיצה את התפתחותם המוחית".

הרמקול מתחבר למכשיר סמארטפון באמצעות כבל, כך שתוכלו לנגן לעובר איזו מוזיקה שתרצו. בבייבי-פוד מאמינים כל כך במוצר, שכבר ערכו קונצרט חגיגי לכבוד השקתו בחג המולד האחרון, שהועבר בשידור חי לכל הלקוחות. מחיר המוצר באתר הרשמי עומד על כ-500 שקלים, לפני מיסים ומשלוח. זה אולי לא מחיר שווה לכל נפש אך בהחלא לא הגאדג'ט היקר ביותר שהורים צעירים עשויים להתעניין ברכישתו למרות שהתועלת אותה יפיקו ממנו בפועל רחוקה מלהיות מוכחת.

מערכת שמע לעובר. צילום מסך
קטן וקומפקטי./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחוויה עוברית משודרגת./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully