וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת הכנופייה בשוטרת - הפצת תמונות עירום שלה ברשת

אילן גלר

7.1.2016 / 12:02

כלי הנשק האחרון בארסנל של כנופיית רחוב ברזילאית מסוכנת הוא שיימינג. אחר מעצר המנהיג, חברי כנופייתו הצליחו לפרוץ לנייד של השוטרת שעצרה אותו ולהשיג תמונות שלה בעירום

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

משטרת ריו דה ז'נרו שבברזיל הצליחה לאחרונה להשיג ניצחון גדול כנגד אחת מכנופיות הרחוב הקשוחות של העיר. מנהיג הכנופיה נעצר והקרדיט ניתן לשוטרת בשם ג'וליה לירס, שכבר הפכה לכוכבת מקומית הן בזכות קריירה מוצלחת מאוד בשירות כוחות הביטחון, והן בשל מראה הפוטוגני למדי.

אולם את חברי הכנופיה כל הסיפור הזה לא שימח כלל, והם החליטו להתנקם בג'וליה בדרך יוצאת דופן. לא ברור בדיוק כיצד, אך אנשי הכנופיה הצליחו להשיג תמונות עירום של ג'וליה (כנראה תמונות שהיא צילמה במכשיר הסמארטפון שלה ועברו לגיבוי בענן ללא ידיעתה), ואז הפיצו אותן בכל רחבי הרשת. קשה להאמין שמשהו מזה יגרום לג'וליה לוותר על המאבק בפשע, אך המעשה עשוי להרתיע שוטרות פחות קשוחות שהחשיפה הלא רצויה עלולה לגרום להן לנזק אישי רב.

שווה להזכיר בהקשר זה כי במכשירי האייפון והאנדרואיד המודרניים, ברירת המחדל של המכשיר היא גיבוי כל תמונה שתצלמו בענן. במידה וזה לא מאובטח על ידי סיסמה ארוכה ואקראית, אנשים אחרים עלולים להשיג גישה לתמונות הללו. כדי להיות בטוחים שזה לא יקרה, עליכם לבטל באופן ידני את גיבוי התמונות תחת הגדרות iCloud במכשירי אייפון, או דרך אפליקציית Photos במכשירי סמארטפון המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'וליה במדים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונות הגנובות./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully