וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורשת של סנאפצ'ט? אפליקציית המסרים החדשה שכובשת את העולם

אילן גלר

10.1.2016 / 9:25

אם סנאפצ'ט הבטיחה לשמור על הפרטיות שלנו, ובעיקר לא לאפשר לכל אחד להפיץ את התמונות שהוא מקבל, אפליקציית פיץ' רוצה שנדע כל הזמן מה קורה עם כולם, ובצורה פשוטה ככל הניתן. למרות שהיא זמינה רק באייפון, היא זוכה לפופולריות מפתיעה בכל העולם

בחורות מסמסות. ShutterStock
פיץ' - שומעים עליה בכל מקום בשבוע האחרון./ShutterStock

בימים האחרונים, אי אפשר לגלוש ברשת מבלי להיתקל באזכור או כתבה על אפליקציית המסרים החדשה "Peach". אפליקציית המסרים צומחת בקצב מרשים בכל רחבי העולם וזוכה להורדות רבות בצורה לא מוסברת. פיץ' היא פרי מוחו של היזם שיצר את שירות שיתוף הסרטונים הקצרים Vine והפך כבר לאחת ההצלחות הקהילתיות הגדולות של השנים האחרונות. החידוש של פיץ' לעומת אין-ספור מתחרותיה הוא באופן שבו היא מעודדת אותנו לחלוק מחשבות ואירועים עם חברים בזמן אמת, דרך פוסטים קצרים שיופיעו מיד על המסך של כל מי שעוקב אחריכם.

אם אינכם בטוחים על מה לכתוב, תציע לכם האפליקציה מגוון שאלות מסקרנות שתוכלו לנסות ולענות עליהן. האפשרות היחידה ליצור קשר ישירות עם משתמש בודד היא באמצעות פונקציה המקבילה ל-Poke של פייסבוק, כלומר לא הודעת טקסט מלאה אלא רק קריאה להצטרף אליכם ברשת.

עוד חידוש של האפליקציה הוא ממשק התומך בפקודות מתקדמות, כגון "Draw" (צייר) לצורך יצירת שרבוט, "Song" (שיר) לשיתוף השיר לו אתם מאזינים באותו הרגע ו-"Rate" (דרג) בכדי להעלות סיקור לכל דבר שבא לכם, ממסעדה ועד סרט שבזה הרגע יצאתם ממנו, עם ניקוד של בין 1 ל-5 כוכבים.

התוצאה הסופית, כך עושה רושם, מהנה וממכרת להפליא, ושרתי החברה בקושי עומדים בעומס המצטרפים החדשים בכל שעה. זו אולי הסיבה שפיץ' זמינה כרגע להורדה רק עבור מכשירי אייפון, והמפתחים לא ממהרים להגדיל את נפח המצטרפים באמצעות גרסת אנדרואיד מקבילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפתחי האפליקציה רוצים שתעדכנו את כל החברים שלכם במקביל./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם אתם לא יודעים מה לכתוב, פיץ' תעזור לכם עם רעיונות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully