וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 פרופילים באינסטגרם שממש כדאי לכם לעקוב אחריהם

חן חסון

11.1.2016 / 7:57

יש לא מעט מפורסמים המתחזקים חשבונות פופולריים ברשת החברתית לשיתוף תמונות, אבל יש אפילו יותר גולשים שצמחו מתוך הרשת וממש שווה לעקוב אחריהם. בחרנו שמונה פרופילים מומלצים

אינסטגרם. ShutterStock
איתרנו עבורכם כמה פרופילים מעניינים./ShutterStock

לאינסטגרם 420 מיליון משתמשים ברחבי העולם, כשמדי יום משותפות ברשת החברתית יותר מ-80 מיליון תמונות. בעוד מפורסמים רבים מתפעלים חשבונות אינסטגרם בעלי עשרות מיליוני עוקבים, יש גם לא מעט משתמשים אנונימיים שהצליחו להפוך את הפלטפורמה למרכז היצירה שלהם. אין באמת סיכוי לגלות את כל הפרופילים המשובחים והפנינים הנסתרות מהפינות הרחוקות של הגלובוס, אבל ריכזנו עבורכם שמונה פרופילים שבטוח כדאי לכם לעקוב אחריהם.

אל תנסו את זה בבית (raskalov@)

אפשר להגיד משהו אחד ודאי על ויטלי - אין לו פחד גבהים. אומנם פרויד היה מסביר בצורה מעמיקה יותר מה גורם לבחור בשנות העשרים לטפס לגבהים היסטריים כדי לצלם את עצמו, אבל אנחנו רק מודים על התמונות. ויטלי מתחזק פרופיל עם 214 אלף עוקבים ועם אחוזי מעורבות לא רעים בכלל. הוא מוכר בסצנת המטפסים האורבניים, וכעיקרון דואג לצלם את עצמו במקומות מאוד גבוהים בערים.

בשביל הסקרנות (@humansofny)

זה כנראה הפרופיל "הכי לא סטנדרטי לאינסטגרם". אינסטגרם ידועה בעיקר בתוכן הוויזואלי שלה, אבל בפרופיל הזה מתמקדים בעיקר בטקסט. דווקא משום שפרופילים "חופרים" לרוב לא מצליחים לשגשג באינסטגרם, ההצלחה המפתיעה של הפרופיל הזה מוסיפה לו קסם. ברנדון סטנטון הוא בלוגר שהציב לעצמו מטרה אחת פשוטה - להביא סיפורים אנושיים מאנשים שהוא נתקל בהם באמצע היום. בין כל התמונות שתגללו במהירות הרגילה שלכם במהלך היום, פתאום תמצאו את עצמכם קוראים (כן, באינסטגרם) סיפור אנושי מסקרן.

וואו (@coryrichards)

קורי הוא צלם מפורסם של נשיונל-ג'יאוגרפיק, מה שמבטיח לנו תמונות עוצרות נשימה מכל העולם. מה שמייחד אותו הוא השילוב של יכולות צילום מרהיבות עם תחביבו לטפס על הרים.

"מודה שאני קצת מוזר" (@cheesecurlsofinstagram)

נתקלתם פעם באדם שבונה סיפור מצ'יטוס? יש אנשים שרואים אוכל ותוהים כמה מהר הם יאכלו אותו, ויש כאלה שרואים הרבה יותר.

שיער: הפרופיל (@juuuuuuuun)

ג'ון קווברה הוא ספר מקצועי, שעיצב את שיערם של יותר מ-1,300 אנשים מסביב לעולם. הוא מגיע לכל קצוות תבל, מדגים את כישרונו במסעותיו, ולא שוכח לתעד את כל הרגעים הקסומים.

שותה הכפר (@newbeeraday)

דארן ווינגרד הוא בחור מיוחד. כבר 102 שבועות שהוא מנסה מדי יום בירה חדשה; הוא לא נשבר ולא מפספס אף יום.

ציירי לך שפה (@laurajenkinson)

לארה ג'נקינסון מתחזקת פרופיל עם יותר מ-300 אלף עוקבים, וממוצע מעורבות גבוה יחסית. היכולת שלה, לצייר על עצמה ברמת דיוק גבוהה, מרשימה ומעוררת השראה.

הצ'ינצ'ילה (@cute_bubu)

בובו היא צ'ינצ'ילה מיוחדת המייצרת כסף. כנראה שאתם לא צריכים לענות לכל הספאמרים שמציעים לכם לעשות כסף באינטרנט, אבל אם היא תפנה אליכם, דעו שהיא פיצחה את השיטה - פרסום מותגים.

חן חסון הוא יזם בעולמות המדיה החברתית ומייסד הסטארט-אפ beaverQ - המקשרת ישירות בין מותגים לאושיות רשת.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully