וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום שנה: מה קטגוריות הפורנו המועדפות בכל מדינה?

11.1.2016 / 11:26

כמה שעות של פורנו נצפו השנה, מי הכוכבות המועדפות מסביב לעולם, אילו קטגוריות הכי אוהבים באיזו מדינה ומה הגיל הממוצע של רוב הצופים? אתר הפורנו הפופולרי Pornhub מסכם שנה

צילום מסך

תכנים פורנוגרפיים, כידוע, מהווים חלק נכבד מתעבורת הרשת בעולם. רובנו לא נוהגים לדסקס על ההעדפות המיניות שלנו אבל במאגר הנתונים הענק של אתר הפורנו הפופולרי Pornhub מתחבאים לא מעט תובנות על הרגלי הגלישה והעדפות התוכן למבוגרים בעולם.

1,892 פטה-בייט של מידע (פטה = מיליון ג'יגה) הועבר בשרתי האתר בשנת 2015. שזה 75 ג'יגה של פורנו בכל שנייה. 4,392,486,580 מיליארד שעות של פורנו נצפו בסך הכול, ב-97,849,731,608 סרטונים. בממוצע זה אומר שכל אדם על פני כדור הארץ צפה בכ-12 סרטוני פורנו רק בשנה החולפת. המילה הפופולרית ביותר בתגובות האתר, למרבה האירוניה, היא "אהבה". שאר הרשימה כבר כוללת איברי גוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליסה אן - שומרת על פופולריות./מערכת וואלה!, צילום מסך

באיזו מדינה צופים בהכי הרבה פורנו?

המדינות עם הכי הרבה צפיות דף (Page Views) בהשוואה לגודל האוכלוסייה הן (מהסוף להתחלה): דנמרק, שבדיה, אוסטרליה, איסלנד, נורבגיה, ניו-זילנד, אירלנד, קנדה, אנגליה ובמקום הראשון מי אם לא הדוד החרמן סם - ארה"ב.

סך הכול ברחבי העולם, בלי קשר לגודל האוכלוסייה, הובילו בשנת 2015 את התנועה באתר ארה"ב ואנגליה, ואחריהן הודו, קנדה, גרמניה, צרפת, אוסטרליה, איטליה, ברזיל ומקסיקו.

כמה זמן מחזיקים תושבי המדינות השונות? הפיליפינים הם שיאני הקטגוריה עם 12 דקות ו-45 שניות בממוצע לכל סרטון. אחריהם האמריקנים עם 9 דקות ו-51 שניות, אוסטרליה עם 9 דקות ו-36 שניות, הודו עם 9 דקות ו-30 שניות, וקנדה עם 9 דקות ו-27 שניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכבניות הפורנו הכי פופולריות./מערכת וואלה!, צילום מסך

הנותנים חושפים גם את שעות השיא באתר, המתחילות בימי חול בסביבות 21:00 ומגיעות לשיא בין 23:00 לחצות. בארבע בבוקר הגולשים מתחילים להתפזר והחל משעה 7:00-8:00 חוזרים לפעילות.

עשרת מונחי חיפוש הפורנו הפופולריים בעולם בשנת 2015 הם: "לסבית", "בת נוער", "אימא חורגת", "סרט מצויר", "מילף", "אימא", "אחות חורגת", "השפרצה", "עיסוי" ולקינוח - "שחור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטגוריות מועדפות - גברים מול נשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

מבחינת כוכבות הפורנו, בצרפת חמים במיוחד על קים קרדשיאן, בעוד שהאוסטרלים יעדיפו בעיקר את ליסה אן; באיטליה הקטגוריה הפופולרית ביותר היא זו של הנשים הבוגרות (mature), ואילו בברזיל יעדיפו לפשפש בקטגוריית הפינים המגודלים. היפנים מעדיפים את נישת ההנטאי (פורנו מאויר), "אסייתיות" ו-"בנות נוער", ואילו הבלגים יעדיפו לחפש "בנות נוער", "לסביות" ו-"חתיכות", לפי סדר זה.

קים קרדשיאן, האחראית לסרטון הנצפה ביותר בכל הזמנים באתר, היא כוכבנית הפורנו המחופשת ביותר באתר בשנה החולפת, כשמיד אחריה מיה חליפה הפרובוקטיבית וליסה אן המילפית. הקטגוריות הנצפות ביותר בין כלל הגולשים היו "לסביות", "בנות נוער", "איבר מין גדול", "מילף", "שחורות", "הנטאי", "ציצי גדול", "חתיכה", "אנאלי" ו-"מבוגרת". גם קייט מידלטון, משחקי הכס ומלחמות הכוכבים זכו לעניין מוגבר, בתקופות בהם בלטו שמות אלו בכותרות ברחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלישה בפורנו באמצעות קונסולות משחק./מערכת וואלה!, צילום מסך

כמות הנשים גדלה ככל שמתרחקים מקו המשווה

ואם תהיתם לגבי הנשים הגולשות באתר - יש נתונים מעניינים גם בזירה זו: גולשות מהוות 35% מכלל הכניסות המגיעות מהפיליפינים ומברזיל, 30% מאלו המגיעות מהודו וארגנטינה, 29% מהכניסות מפולין ושוודיה, 28% מאוסטרליה ומקסיקו ו-27% מהכניסות המגיעות מהולנד ומבלגיה. בממוצע, כמות הנשים גדלה ככל שמתרחקים מקו המשווה.

מילות החיפוש הפופולריות ביותר בקרב גולשות בשנה החולפת היו "לסבית", "שלישיה", ו-"סקווירט" (השפרצה נשית). על דבר אחד, לפחות, יש הסכמה גורפת בין המינים - מיקומה של קים קרדשיאן בראש תוצאות החיפוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכבניות פורנו - גברים מול נשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

הגיל הממוצע של גולש Pornhub בשנה האחרונה היה 35.3, כש-31% מגולשי האתר בני 18-24, 28.2% בני 25-34, 16.8% בני 35-44, 11.4% בני 45-54, 7.8% בני 55-64, ואחרונים חביבים, בני ה-65+, המהווים כ-4.5 אחוזים מהגולשים ב-2015.

52.9% מהגולשים צרכו את התוכן באמצעות סמארטפון, בעוד 36.3% עשו זאת ממחשב ו-10.8 בלבד מטאבלט. 79.6% גלשו עם ווינדוז, 13% עם מחשב מק של אפל ועוד 2.5% גיקים של לינוקס. בפלטפורמות סלולריות המצב די מאוזן: 47.9% משתמשי אנדרואיד לעומת 46.2 משתמשי iOS.

כוכבות פורנו מדברות על הסרט 50 "גוונים של אפור". funnyordie, צילום מסך
לסביות בטופ./צילום מסך, funnyordie
  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully