וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כנראה אחד הדברים הכי מגניבים שאפשר להדפיס בתלת-ממד

אילן גלר

12.1.2016 / 4:39

למרות היותו צעצוע בין עשרות שנים, הפופולריות של לגו ממש לא דועכת. למעשה, עכשיו כשאפשר להדפיס ראשי דמויות בהזמנה אישית, אנשי הפלסטיק הפכו לעוד יותר אטרקטיביים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלחו שתי תמונות פספורט./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם עד עכשיו לא השתכנעתם שמהפכת מדפסות התלת-ממד תשנה את חייכם, אולי זה ישנה את דעתכם: באתר Etsy, הזירה המקוונת למסחר בעבודות מלאכה, סדנה בריטית מציעה כעת למכירה דמויות לגו - עם ראש פלסטיק בדמותכם. הדמויות הללו מתאימות לכל סוגי הלגו הפופולריים, כך שניתן לשלב אותם בקלות בתוך מכוניות, חלליות או ספינות פיראטים, לבחירתכם.

את עיצוב הדמות ניתן לבחור מבין עשרות עיצובים מוכנים, ואילו הראש מודפס באמצעות מדפסת תלת-ממד איכותית וצבעונית, לפי מודל המורכב משתי תמונות (צילום פספורט יספיק) אותן תתבקשו לשלוח: אחת פרונטלית והשנייה תמונת פרופיל. כמובן שככל שהתמונה עדכנית, ברורה וגדולה יותר, כך התוצאה הסופית תוכל להיות מפורטת ואיכותית יותר.

את ראשי הלגו תקבלו במשלוח עד ביתכם לאחר כשלושה שבועות, זמן המתנה ארוך יחסית המעיד על העומס הרב בו נמצאת כרגע החנות המקוונת. דמות לגו אחת בעיצוב אישי עולה כ-120 שקלים, ובאותו מחיר תוכלו גם להזמין מגנט למקרר, מעוצב אף הוא לפי תמונות פניכם או פני אהוביכם. קריפי? קצת. מגניב? ללא ספק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חכו כמה שבועות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ותקבלו ראשי לגו משלכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully