וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: כך תעיפו ממסך הבית באייפון את כל האפליקציות המיותרות של אפל

אילן גלר

15.1.2016 / 5:19

משתמשי אפל רבים לא יגידו מילה רעה אחת על האייפון שלהם, אבל כולם ידעו בלב שיש כמה אפליקציות מובנות שממש אין להם מקום עם שאר האייקונים השמישים במסכי הבית. בזכות הבאג הזה תוכלו להיפטר מהאייקונים המציקים

צילום מסך

נמאס לכם לראות את אפליקציית המניות של אפל מככבת על מסך הבית שלכם למרות שאין לכם שום צורך בה? מעצבן אתכם לראות בכל פעם את אפליקציות ברירת המחדל שהייתם מעיפים מזמן - אם רק הייתה לכם אפשרות? מתברר שקיים טריק פשוט, שיאפשר לכם להסתיר את האפליקציות המיותרות של אפל, ולמעשה גם כל אפליקציה אחרת שאינכם מעוניינים להציג על המסך.

הסברים רבים, שהופיעו ברשת, ובכולם נראה שמדובר בסוג של באג, המביא לתוצאה המבורכת, בתום סדרת פעולות הקשורות לעדכון מסכי הבית. כך עושים את זה: תחילה, קבצו את כל האפליקציות שאתם מעוניינים להסתיר בתוך תיקייה אחת, אם לא עשיתם זאת עד כה, על ידי גרירה של אפליקציות אחת על השנייה.

כעת פיתחו את התיקייה והחזיקו את האצבע על אחד האייקונים עד שכולם יתחילו לרעוד. קחו את האייקון, וגררו אותו לצד הימני של התיקייה, כדי לפתוח דף חדש במסך הבית. עשו זאת שוב כך שייפתח דף שלישי - ומבלי לעזוב את האייקון - הקישו על כפתור הבית העגול שבתחתית המכשיר.
אם עקבתם בדייקנות אחר ההוראות, התיקייה כולה תיעלם מהמסך שלכם. שימו לב שהאפליקציות לא באמת נמחקו - הן עדיין יופיעו בתוצאות חיפוש פנימי במכשיר, ואם תכבו ותדליקו אותו תגרמו להופעתה המחודשת של התיקייה כולה.

טיפ העלמת אייקונים אייפון. צילום מסך
כמה לחיצות ונפטרתם מהכל השטויות של אפל./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully