וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו ביוטיוב השתגע? סרטון הסקס הזה עבר בהצלחה את הסינון

אילן גלר

13.1.2016 / 9:39

אחרי כמעט שנה באוויר, סרטון הפורנו בשם "בחורה מדברת על סקס אנאלי לסבי" הוסר בעקבות הדיווחים בתקשורת, אבל עד שהגיע לחדשות בהנהלת האתר לא ממש התייחסו לתלונות הגולשים. איך זה קרה? מתברר שיש דרך לעקוף את הסינון של ענקית שיתוף הווידאו

צילום מסך

בסרטון: פארודיית פורנו על סרטי "בחזרה לעתיד". טיזרים לפארודיות מסוג זה אמורות להיות התוכן המיני היחיד שמותר לכאורה לפרסם ביוטיוב, למעט סרטונים חינוכיים.

כללי השימוש באתר שיתוף סרטוני הווידאו, יוטיוב, אוסרים באופן מפורש על העלאת תוכן פורנוגרפי, אך סרטון בשם "בחורה מדברת על סקס אנאלי לסבי" (Girl talks about lesbian anal sex) הצליח להישאר באוויר יותר משנה, ואף לצבור למעלה מחצי מיליון צפיות, למרות שהוא מכיל סצנות סקס מפורשות, בעירום מלא וללא כל צנזורה. רק לאחר הדיווח התקשורתי, נחסם הסרטון השבוע והוסר מהאתר.

אז כיצד בדיוק הצליח הסרטון לחמוק מהכללים? על ידי שימוש בשני טריקים שהותירו את גוגל ללא מענה. הראשון הוא "עטיפת" הסרטון בסצנות תמימות יחסית באורך של כמה דקות, בעוד שהתכנים הפורנוגרפיים יותר נשמרו לקטעים מאוחרים יותר. מסנן התכנים האוטומטי של גוגל לא זיהה את הקטעים הללו. כמו כן, הסרטון הוגדר כבעל תכנים "חינוכיים", הקטגוריה היחידה שבה ניתן להעלות סרטונים המכילים עירום מלא, אם הוא מוצג למטרות אקדמיות בלבד.

בדיוק כפי שהתרחש במקרה של סרטון הסקס האנטומי שתיעד לראשונה מגע מיני מלא מתוך גוף האישה. אמנם מדובר בתמונות שעשויות ללמד דבר או שניים, אבל לא נראה לי שזו הייתה כוונת המשורר (או המתכנת) כשנפתחה הקטגוריה החינוכית באתר.

נציין כי הסרטון כן הוגדר ככזה שמתאים למבוגרים בלבד, כך שטרם הצפייה בו נתבקש המשתמש להצהיר כי גילו 18 ומעלה. אם אתם מעוניינים לחסום לחלוטין את הגישה לסרטונים כאלו במחשב שלכם, תוכלו להפעיל את מסנן התכנים של יוטיוב. הקישור לאפשרות זו מופיעה בתחתית כל עמוד באתר, לצד המילים "Safety Mode".

שלוש תמונות מתוך הסרטון:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חומר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לימודי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה לא./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully