וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים בלחץ: מערבולת מסתורית תועדה מעל מאיץ החלקיקים בשווייץ

אילן גלר

13.1.2016 / 10:10

חובבי תיאוריות על חוצנים הפועלים בעולמנו יספרו לכם שסביב כורים גרעיניים והרי געש תמיד יש פעילות מוגברת של חלליות. כעת מצטרף לרשימת אתרי התיירות, המומלצים למבקרים מהחלל, גם מאיץ החלקיקים הגדול בשוויץ

צילום מסך

האם מאיץ החלקיקים הגדול בעולם (LHC) - הממוקם מתחת לאדמה בסמוך לגבול בין שוויץ לצרפת - משמש כמנחת לשיגור חלליות חוצנים? כך סבורים לא מעט גולשים וגם רבים מהמגיבים בערוץ היוטיוב Section 51, בו פורסם סרטון המתעד מערבולת מוזרה בשמיים מעל מבנה המאיץ. בשלב מסוים מופיע כתם אור בהיר שעושה את דרכו במהירות אל תוך המערבולת, וזו מפסיקה להסתחרר זמן קצר לאחר שהאור "נכנס" אליה ונעלם אף הוא.

בעבור חלק לא מבוטל מהגולשים, הסרטון הזה הוא כל מה שנדרש על מנת להוכיח פעילות ערה של יצורים תבוניים ולא אנושיים סביב מאיץ החלקיקים, בו נערכים ניסויים גדולים ומרחיקי לכת בניסיון לפצח את סודות החומר והאנרגיה של היקום, ואולי אפילו לגלות איך היקום החל.

לטענת מפעילי הערוץ, הסרטון נשלח אליהם על ידי צמד תיירים אמריקנים שביקר במקום. התיירים, לפי הדיווח, צפו במחזה הזה לגמרי במקרה, והסרטון שהם העבירו לא עבר כל עריכה או שינוי. ברקע הצילום ניתן אפילו לשמוע את קולם של התיירים, הנדהמים מההתרחשות, אותה הם מתקשים להסביר.

מערבולת מעל מאיץ החלקיקים בשוויץ. צילום מסך
המערבולת המסתורית: אנימציה גרועה או חור תולעת חוצני?/צילום מסך

כמובן שהטענות הללו לא ממש משכנעות את כולם, וחלק מהמגיבים סבורים שכתם האור, המערבולת, או שניהם גם יחד, לא באמת נצפו בשמי מאיץ החלקיקים אלא נוספו לווידאו מאוחר יותר כאנימציית מחשב.

בין אם אתם בוחרים להאמין בתיאוריית הקונספירציה הזו או לא, אין ספק שמדובר בתופעה מסתורית - בהנחה שהיא אכן התרחשה. רק מוזר שאף אחד לא טען עדיין שמדובר בתופעה אקלימית מוכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully