וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבאס בפייסבוק: המבוקש שלח סלפי במקום תמונת המעצר

אילן גלר

14.1.2016 / 7:58

שוטרי לימה, בירת פרו, כנראה ניחנים בקור רוח נדיר, בקרב אוכפי חוק מסביב לעולם. אחרי שהנמלט יצר איתם קשר וביקש להחליף את תמונת המעצר ברשת החברתית, הם שיתפו איתו פעולה והבהירו: "עכשיו נשמח מאוד אם הוא יצליח גם להגיע לתחנת המשטרה ולדבר איתנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה הקטנה: הצילום שביאס את פו. בתמונה הגדולה: הסלפי שהוא שלח ופורסם על ידי המשטרה./מערכת וואלה!, צילום מסך

דונלד פו בן ה-45 הוא פושע נמלט, המבוקש על ידי הרשויות בלימה, בירת פרו, לאחר שלא הופיע לחקירה בעקבות נהיגה בשכרות. בעודו מנסה לחמוק מהזרוע הארוכה של החוק, נחרד פו לגלות כי פניו הועלו לחשבון הפייסבוק המשטרתי. לא עצם הדיווח עליו כמבוקש הבהיל אותו, אלא התמונה המכוערת (לדעתו) שבה בחרה המשטרה להשתמש - תמונת המעצר שלו.

מה שהחליט דונלד לעשות הפך אותו כמעט בין-רגע לכוכב רשת מקומי; הוא יצר קשר ישירות עם הבלשים, שמשימתם לשים אותו מאחורי סורג ובריח, ושלח להם שתי תמונות סלפי עדכניות במקום התמונה הגרועה שאותה ביקש להסיר מעמוד הפייסבוק באופן מידי. השוטרים, המאמינים כי שיתוף פעולה ברוח טובה עשוי לשכנע את פו להיכנע ולהסגיר את עצמו, הסכימו לבקשתו והתמונות אכן הוחלפו.

"אנחנו מודים לו מאוד על הסיוע", נמסר מטעם דוברות המשטרה, "עכשיו נשמח מאוד אם הוא יצליח גם להגיע לתחנת המשטרה ולדבר איתנו לגבי האישומים העומדים נגדו. לא מדובר כאן באל צ'אפו [טייקון הסמים שנתפס לאחרונה לאחר שנמלט מהכלא במקסיקו - א.ג.], הוא סתם בחור פשוט שיש לנו צו מעצר נגדו".

הפוסט של משטרת לימה בפייסבוק

There is an active warrant for the arrest of Donald A "Chip" Pugh, age 45 of Lima, for Failure to Appear. Mr. Pugh is...

Posted by Lima Police Department on Wednesday, January 6, 2016
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully