וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקי המשיכה: תרסיס חדש הופך גברים לאטרקטיביים יותר ב-15%

אילן גלר

14.1.2016 / 7:03

חוקרים גרמנים ערכו ניסוי עם ההורמון אוקסיטוצין (המכונה גם "הורמון האהבה") והצליחו, לטענתם לרקוח תרסיס שגורם לגברים להיראות מושכים יותר עבור נשים. זה כנראה הופך את הנשים ליותר זמינות רגשית ולא את הגברים לנאים יותר, אבל עבור המיואשים זה המון

מערכת וואלה!

האם צוות מדענים באוניברסיטת בון שבגרמניה הצליח לרקוח "שיקוי אהבה" אמיתי ואפקטיבי? זה לפחות מה שעולה ממסקנות המחקר אותו ערכו במהלך החודשים האחרונים, תוך שימוש בתרסיס המפזר גרסה מלאכותית של הורמון בשם אוקסיטוצין (Oxytocin). להורמון הזה תפקיד חשוב ביצירת הקשר הראשוני בין אימהות ותינוקות, ולמרות שהוא מכונה הורמון האהבה, עד כה לא הוכח כי הוא עשוי להיות אפקטיבי גם עבור יחסים בין בני זוג בוגרים.

במהלך המחקר נתבקשו 40 נשים צעירות לדרג את מידת המשיכה שהן חשות כלפי גברים שהוצגו להם בצילומים, לפני ואחרי שנטלו את תרסיס האהבה. התוצאות העידו על עלייה של כ-15 אחוזים במידת המשיכה בעקבות השפעות ההורמון, למעט נשים הנוטלות גלולה למניעת הריון - שלא חשו בשינוי משמעותי.

האוקסיטוצין מכווץ את הרחם בזמן הלידה ומקל על הפרשת החלב בזמן ההנקה, אך הוא גם מופרש אצל נשים וגברים בזמן האורגזמה. האוקסיטוצין משמש כמוליך עצבי הממלא תפקיד חשוב, לפי כמה מחקרים, ביצירת קשרים חברתיים.
נשמע משכנע? לפני שאתם רצים לקנות תרסיסי אוקסיטוצין (שניתן בהחלט למצוא ברשת באתרים כדוגמת eBay או Aliexpress), מזהירים החוקרים כי שימוש בחומר, ללא מרשם והשגחת רופא, עלול לגרום להפרעות בקצב הלב, כאבי ראש וסחרחורות, ואפילו עלול לסכן את חייהם של עוברים. כנראה שבשלב זה, תרופת הפלא הזו מתאימה יותר לזוגות שמעוניינים להצית מחדש את התשוקה, מאשר למפגשים אקראיים בין גברים ונשים.

תרסיס אוקסיטוצין. מערכת וואלה!
15% זה לא הרבה, אבל לפעמים זה כל מה שצריך./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully