וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרול ששיגע את פייסבוק: "סבתא מתה - קיבלתי דירה שווה בתל אביב"

14.1.2016 / 1:56

"חולה נפש!", " שאלוהים ייקח אותך", "מזעזע!" - אלה התגובות היותר מתונות שקיבל הסטודנט לקולנוע, אלעד שוורץ, אחרי שפרסם תמונה שלו לצד גופתה, לכאורה, של סבתו שבדיוק הלכה לעולמה. רק שזו הייתה בכלל בובת לייטקס

מישהו זכה עכשיו בדירה שווה במרכז תל אביב!!!!! ביי סבתא, יהיה זכרך ברוך :(((((

Posted by Elad Schwartz on Monday, January 11, 2016

אם גם אתם נתקלתם אתמול בפוסט של אלעד שוורץ ולא הבנתם על מה אתם מסתכלים, אתם לא לבד. אלפי הגולשים שצפו בסטטוס שלו התחלקו בין כאלה שהבינו שמדובר בבדיחה לאלו שחשבו שמדובר בגופה אמיתית, ובין אלו שנהנו מהבדיחה לאלו שלא הפסיקו לקלל.

"מישהו זכה עכשיו בדירה שווה במרכז תל אביב!!!!! ביי סבתא, יהיה זכרך ברוך :(((((", כתב שוורץ לצד תמונה שלו לצד גופה, לכאורה, של סבתו המבוגרת שבדיוק הלכה לעולמה. "חולה נפש!", " שאלוהים ייקח אותך", "מזעזע!", " להקיא עליך! הלוואי יתמוטט עליך הביתת יזבל" ועוד מגוון קללות ואיחולים הרבה פחות נעימים לעין הציפו את הפוסט, שזכה לעשרות רבות של שיתופים ואלפי לייקים ותגובות.

"זאת סתם בובת לייטקס מסט צילומים של חבר", סיפר שוורץ לוואלה! TECH וציין שהוא סטודנט לקולנוע. לדבריו, הוא לא רצה להטריל באופן מיוחד וכשהוא העלה את התמונה עם הכיתוב הזה הוא לא חשב שזה יעורר תגובת נגד עוצמתית כל כך.

מגיבה אחת, סיכמה את כל הדיון בכמה מילים: "עצוב לראות כמה אנשים כותבים ומנבלים את הפה בלי שניה של מחשבה. אני לא מכירה את מי שהעלה את הפוסט אבל אתם לגמרי מגזימים. לא מצדיקה להעלות תמונות כאלה, או לצחוק על מוות, אבל תכנסו קצת לפרופורציה".

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully