וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף: כמה נוטיפיקציות יש למי שעוקבים אחריו מיליונים באינסטגרם? צפו

אילן גלר

14.1.2016 / 10:07

סרטון קצר חדש, שפורסם על ידי דמי דה-זיאו הנהנה מכשמונה מיליון עוקבים ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות, מציג את וילון ההתראות המתפקע עד השבתת הנייד - זמן קצר לאחר פרסום תמונה

צילום מסך

דמי דה-זיאו (Demy De Zeeuw) ההולנדי מתחזק חשבון אינסטגרם בשם 433, המוקדש לסרטונים ותמונות הקשורים לעולם הכדורגל. מפעלו של דמי זיכה אותו ביותר משמונה מיליון עוקבים, השמחים להגיב באופן מידי על כל תוכן שהוא מעלה. הסרטון האחרון שלו - והפופולרי ביותר עד כה - עוסק דווקא במשהו אחר: איך נראות הנוטיפיקציות במכשיר שלו רגע אחרי שהוא מעלה תמונה חדשה.

התשובה היא טירוף מוחלט, שכן בתוך שבריר שנייה התמלא לחלוטין מסך האייפון ברשימה אינסופית של התראות מצד משתמשים שאהבו את התמונה; בסך הכול נספרו יותר מ-200,000 לייקים על הפרסום הזה לבדו. מיותר לציין שבמהלך הזמן הזה מערכת ההתראות של האייפון חסרת תועלת לחלוטין, ויש להניח שללא חיבור ישיר למטען, גם הסוללה תתרוקן בתוך פרק זמן קצר מאוד.

לפני שאתם מתחילים לדאוג, נספר לכם כי דה-זיאו ביטל מן הסתם את ההתראות בחשבון האינסטגרם שלו, על מנת שיוכל להמשיך ולהשתמש במכשיר גם כשהוא מעלה תכנים חדשים לערוץ. קשה להאמין שבאינסטגרם ישקיעו מאמצים רבים בפתרון הבעיה הזו, המשותפת בסך הכול לכמה אלפי משתמשים בכל רחבי העולם, המחזיקים בחשבונות פופולריים במיוחד.

טירוף נוטיפיקציות. צילום מסך
200,000 התראות לתמונה אחת בלבד!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully