וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכה לישון עם אייפון - ותבלה את שארית חייה עם כוויה בצורת הנייד

14.1.2016 / 10:53

אוליביה ריטר בת ה-9 מאנגליה הלכה לישון עם האייפון צמוד לרגלה ולא דמיינה שדווקא הקייס החדש והצבעוני שלה ידלוף כימיקלים שיצלקו אותה לכל החיים

Please share this as much as possible this case is full of acid and if it cracks it will cause 3rd-2nd degree burns this...

Posted by Karly Retter on Friday, January 8, 2016

יש גאדג'טים שנחשבים חמים ולוהטים, אבל האייפון הזה השאיר חותם הרבה מעבר לניידים אחרים. אוליביה ריטר בת ה-9 מאנגליה, נכוותה באופן קשה לאחר שהקייס של האייפון שלה דלף חומר כימי מסוכן.

הצלקות הבלתי הפיכות, מהן סובלת אוליביה, מעוצבות בצורת מכשיר הסמארטפון מבית אפל; היא התעוררה עם כאבים בלתי נסבלים וכוויות חמורות, לאחר שנרדמה עם המכשיר צמוד לרגלה.

לפי הדיווחים, הנוזל הכימי שבו צוירו הדמויות על קייס האייפון גרם לכוויה ומגני אייפון דומים הוסרו מהמדפים. אמה של אוליביה העלתה את התמונות לרשת החברתית כדי להביע את הזעזוע שלה ולהזהיר הורים אחרים וגם כדי לעורר מודעות לתקרית המחרידה. הפוסט שלה זכה לעשרות אלפי שיתופים והפך ויראלי תוך זמן קצר.

לדברי ההורים, לא ניתן היה להבחין בפגם בקייס מתוצרת New Look. אוליביה הובהלה עוד קודם לבדיקה רפואית, במהלכה אושר כי אכן מדובר בפגיעה מכימיקלים, ומהחברה האחראית על ייצור הכיסוי נמסר כי "New Look שוחחה עם הלקוחות המעורבים ולוקחת תלונות מסוג זה ברצינות מוחלטת. בהתאם להליך הבריאות והבטיחות שלנו, הורינו לכל החנויות להוריד את המוצר המדובר מהמדפים באופן מידי. צוות בקרת האיכות שלנו גם החל בחקירה מול הספק כדי להבין ולמנוע מזה לקרות שוב בעתיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכוויה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקייס הסורר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully