וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בסקייפ: שיחות וידאו קבוצתיות בסמארטפון - בחינם

אילן גלר

15.1.2016 / 5:32

אם עד עכשיו השירות הזה ניתן רק ללקוחות עסקיים, בקרוב כולנו נוכל לנהל שיחות קבוצתיות של עד 25 משתתפים בווידאו בחינם. בקצב הזה, מיקרוסופט תשאיר את ווטסאפ ופייסבוק מסנג'ר הרבה מאחור

אילוסטרציה. ShutterStock
עד 25 משתתפים בכל שיחת וידאו./ShutterStock

שירות המסרים המידיים סקייפ כבר הצליח לבנות לעצמו שם כשירות שיחות הווידאו המוביל בעולם וכעת מבקשת מיקרוסופט לפתוח פער מול המתחרים בזירת השיחות ברשת (ובעיקר שירותי ווטסאפ ומסנג'ר של פייסבוק). בקרוב כולנו נוכל ליהנות משירות פרימיום שהיה זמין עד כה רק למנויים עסקיים - שיחות קבוצתיות של עד 25 משתתפים, בחינם. השירות הזה יהיה זמין למשתמשים בכל האפליקציות הניידות של סקייפ, כולל הגרסאות לאייפון, אנדרואיד ומכשירי Windows Mobile.

יצירת השיחה הקבוצתית אמורה להיות פשוטה למדי: מתחילים משיחה מול אדם אחד, ואז לוחצים על כפתור בתחתית המסך המשמש להזמנת משתתפים נוספים. האפליקציה תציג בכל רגע נתון וידאו של ארבעה מהמשתתפים בשיחה, כשאלו שמדברים מקבלים עדיפות על פני צופים פסיביים. אף אחת מהאפליקציות המתחרות אינה מציעה שירות כזה, לא בתשלום ולא בחינם.

השיחות הקבוצתיות אמורות להופיע במסגרת עדכון לאפליקציה שיעלה לרשת במהלך השבועות הקרובים. אם אין לכם סבלנות ואתם רוצים להתחיל בשיחות ועידה המוניות כבר עכשיו, אתם מוזמנים להירשם באתר של סקייפ כנסיינים ואולי תקבלו גישה לשירות החדש לפני כולם. בתוך כך, חוגגת סקייפ עשור להיווסדה - ללא ספק ותק מרשים, אם כי ההתמקדות בשירותים עסקיים עלתה לחברה באיבוד ההובלה בתחום ההודעות המידיות למרות שהייתה שם הרבה לפני כל השאר.

  • עוד באותו נושא:
  • סקייפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully