וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שקורה כשמבקשים מסירי לעשות ביטבוקס. צפו

אילן גלר

15.1.2016 / 6:38

אפל מקפידה לא לחשוף את כל הדברים שהעוזרת הדיגיטלית האישית שלהם יודעת לעשות; כך המשתמשים מגלים מדי פעם דברים כיפיים שאפשר לעשות עם סירי, כמו במקרה האחרון של פקודת "ביטבוקס"

צילום מסך

לאחרונה התבשרנו כי בעדכון הקרוב של iOS 9, העוזרת הדיגיטלית האישית מבית אפל תדע לדבר גם עברית, אבל מתברר שבין שלל יכולותיה של סירי, היא גם יודעת לתקשר בשפות הרבה יותר אוניברסליות - הומור ומוזיקה.

גולשים רבים העלו בימים האחרונים לרשת תיעוד של עצמם מבקשים מסירי לעשות ביטבוקס. אמנם במקום קצב של תופים סירי מבצעת גרסה מהירה של שיר קצר ודי חסר משמעות, על חתולים ומגפיים, אך כל העסק משעשע להפליא. על המילים "חתולים" ו-"מגפיים", סירי חוזרת תוך שהיא מציינת "אני יכולה לעשות את זה כל היום" (I can do this all day).

רוצים לשמוע את הפלא בעצמכם? הפעילו את סירי באמצעות לחיצה ארוכה על כפתור הבית של מכשיר האייפון או האייפד (אם ברשותכם מכשיר אייפון 6S, תוכלו להפעיל את סירי גם באמצעות קריאת היי סירי לכיוון מיקרופון המכשיר), ואז אימרו "Beatbox". סירי תשמח לשתף עמכם פעולה, ולחזור שוב ושוב על הקטע שהפך ויראלי ברשת מהרגע שנתגלה במקרה על ידי אחד המשתמשים.

זו אינה הפעם הראשונה שחובבי מערכת ההפעלה של אפל מגלים לפתע תכונה חדשה של סירי, שכן באפל לא מפרסמים רשימה מלאה של כל התכונות הללו ואף דואגים להוסיף הפתעות חדשות מדי פעם. בין השאר, כבר גילו המשתמשים כי סירי מסוגלת לספר בדיחות קרש, לספר מה היא חושבת על מכשירי סמארטפון מתחרים לאייפון, או להמליץ מה כדאי ללבוש.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • סירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully