וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפנט: מצלמת גו פרו בתוך מכונת כביסה. צפו

אילן גלר

18.1.2016 / 6:49

מאות אלפי גולשים כבר צפו בסרטון המסחרר שצולם מתוך התוף המסתובב של מכונת כביסה. המצלמה הקשוחה מצליחה לעמוד במכות ובטלטולים ומספקת זווית שרובנו לא זכינו לראות

זה מה שקורה כשמכניסים מצלמת GOPRO לתוך מכונת כביסה/YOUTUBE

אם תמיד רציתם לדעת איך נראה העולם מנקודת מבטם של חולצה או זוג גרביים בתוך מכונת כביסה, אנו שמחים לעדכן אתכם כי פלאי הטכנולוגיה המודרנית הגשימו את חלומכם. במקרה זה מדובר במצלמת GoPro - גאדג'ט קשוח במיוחד המסוגל להתמודד בקלות עם תנאים של רטיבות ורעידות רבות. מישהו (ככל הנראה עובדים בחנות למוצרי חשמל או אנשי השיווק של גו-פרו) החליטו לנצל את התכונות הללו לצילום מתוך מכונת כביסה, והתוצאות מהפנטות.

סרטון הווידאו הוויראלי הצליח לסחוף יותר מ-300,000 גולשים, שצפו בו מהופנטים; הוא מתחיל בהנחת המצלמה בתוך תוף מכונת הכביסה והפעלתה. תחילה מסתובבת המכונה במהירות רגילה, שבה עדיין ניתן להבחין בצמד מנהלי הניסוי דרך חלון הזכוכית, ולאחר מכן נכנסת המכונה למצב סחיטה שבו העולם כולו מסתחרר ונעלם, והכל הופך למופע פסיכדלי של אורות וצבעים אקראיים.

בסופו של דבר נשלפה המצלמה מתוך המכונה, ללא פגע, מוכנה לצלילה תת-מימית או מסע במדבר. הווידאו עצמו הפך לתופעה ויראלית, ולא נתפלא אם גם חברת GoPro עצמה תאמץ אותו לצורך קידום מכירות המצלמה הדיגיטלית הקשוחה לחובבי אקסטרים.

גו פרו במכונת כביסה. צילום מסך, צילום מסך
ניפגש בסיבוב./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully