וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצרוני שוב מרגיז את הגולשים: "מנקה את הרצפה עם דגל ישראל או טלית"

14.1.2016 / 13:10

הטרול המלומד, פרופ' אמיר חצרוני, הצליח להכעיס שוב לא מעט גולשים, והפעם עם הצהרה שהוא תומך בנטלי כהן וקסברג: "גם המנקה הפיליפינית יודעת שבקאסה פרופסור שוטפים את הרצפה רק עם דגל כחול לבן או מקסימום עם טלית". והוא גם צירף תמונה כדי להרגיז עוד יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בקאסה פרופסור שוטפים את הרצפה רק עם דגל כחול לבן או מקסימום עם טלית"./מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן רב חלף מאז הפרובוקציה של נטלי כהן וקסברג הסעירה את הרשת אך המשטרה צפויה להגיש בקרוב כתב אישום נגד האמנית בחשד לעבירה על חוק הדגל, הסמל והמנון המדינה.

כהן וקסברג נחקרה במשטרה חמש פעמים מאז חודש נובמבר 2014 בעקבות סרטון שהיא הפיצה של עצמה עושה צרכיה על דגל ישראל, ודגלים נוספים של מדינות אחרות. הידיעה על כך שהמשנה לפרקליט המדינה מלווה את החקירה הצליחה לעורר מחדש את הסיפור ולגרור תגובות מנבחרי ציבור וגולשים רבים.

אחד מהם הוא טרול הרשת הידוע, פרופסור אמיר חצרוני, שפרסם הבוקר פוסט עם תמונה של ספונג'ה עם דגל ישראל במקום סמרטוט. "אני מאוד מעריך את נטלי כהן וקסברג", הוא כתב. "מבחינה פוליטית, נטלי ואני רואים את ישראל עין בעין - מדינה מיועדת לגריטה ופירוק מידי. בכל זאת, ישנם הבדלים, כי נטלי אמנית ואילו אני מדען. לכן, נטלי מבזבזת בד איכותי על מיצגים נטולי תועלת בעוד שאני משתמש בדגל ישראל לספונז'ה. גם קורינה המנקה הפיליפינית הנאמנה יודעת שבקאסה פרופסור שוטפים את הרצפה רק עם דגל כחול לבן או מקסימום עם טלית".

התגובות כמובן לא איחרו לבוא והגולשים מיהרו לאחל לחצרוני מיתות שונות ואחד הגולשים אפילו הגדיל וציין שחצרוני חתך את עצמו מהתמונה כדי שלא יעמידו אותו לדין. גולש אחר אתגר אותו: " הפרופסור כנראה גבר רק במילים, כי אם היה גבר גם במעשים, היה מפרסם תמונה ברורה של הדגל שלכאורה הפך לסמרטוט רצפה, כדיי שנוכל לדווח על התחת הפחדן והצימוקי שלו למשטרה".

אני מאוד מעריך את נטלי כהן וקסנברג גם בזכות האמנות שלה וגם בזכות הייחוס המשפחתי כבת לזמרת בלהקת האחים והאחיות.מבחינה פו...

Posted by Amir Hetsroni on Wednesday, January 13, 2016

"זה מגוחך שבמדינה שבה אם מכייסים אותך לא יעשו כלום במשטרה אבל מעניין אותם מי מחרבן על הדגל", אומר חצרוני בשיחה עם וואלה! TECH ממוסקבה. "אלה היחסים עם מדינת ישראל. למדינה אין שום כבוד אליי ואני מתייחס אליה ככה. יחס גורר יחס.

"הדגל הוא חתיכת סמרטוט. באמצע שנות השבעים ההורים שלי קנו חנות להשקעה - סנדלריה ישנה בה מצאנו תמונות ישנות של הרמטכ"ל וגולדה מהימים שאחרי ששת הימים ולפני יום כיפור. היו שמה תמונות שמקשטים איתן בימי עצמאות ואנחנו השתמשנו בתמונות כדי לנקות את החנות. בשנת 1975 ההורים שלי עשו את זה ולא כצעד מחאה. זו לא הייתה אמירה אנטי-ציונית".

לדבריו, "אני יכול להבין את הרגישות בפגיעה בחיילי צהל אבל אני לא מבין את הרגישות עם הדגל, קיבינימט. זה בד - אין לו שום משמעות. בסך הכול בד שייצרו בסין ותקעו עליו שני פסים כחולים ושני משולשים הפוכים. מי שהיא עשתה זה גימיק ומה שאני עושה זה גימיק. הרי זה לא שאני הולך לקנות דגלים במיוחד לזה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבחר תגובות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully