וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: איזה לבוש יביא לכם יותר דייטים בטינדר?

אילן גלר

17.1.2016 / 8:54

לא בטוח איזו חולצה או שמלה תגרום לכם להיראות טוב יותר, אבל מה שבטוח - אם אתם רוצים להתבלט מעל שאר המשתמשים, אל תלבשו שחור, לבן, כחול או אפור. ואל תחשבו שחליפה תגרום לכם להיראות אטרקטיביים יותר, אולי פשוט יותר בנאליים

מחקר מצא: רוב תמונות הפרופיל בטינדר משעממות/סיפור בדקה

זה נשמע כמעט מובן מאליו: הלבוש בו תבחרו להצטלם עבור התמונה, שתתנוסס בפרופיל הטינדר שלכם, הוא בעל השפעה מהותית על הסיכויים לצאת לדייטים, או לפחות עבור שלב ולקבל סוויפ לכיוון הנכון. אולם זו לא המסקנה היחידה שאותה מציגה אפליקציית הדייטינג הפופולרית במחקר שאותו ערכה על בסיס נתונים שנאספו מכ-12,000 משתמשים. הנה השיעור החשוב באמת - אתם כנראה לא מקוריים כמו שאתם חושבים.

"הבגדים הם דרך חשובה לבצע התאמה עם בני זוג פוטנציאליים", מסבירה הסוציולוגית ד"ר ג'סיקה קרבינו. "חלק גדול מהמשתמשים - גברים ונשים – לובשים בגדים שמהווים אינדיקציה ברורה לגבריות או נשיות. אנשים בוחרים לאותת אלמנטים מסוימים מהאישיות שלהם באמצעות הבגדים שלהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
13.3 אחוזים מהנשים לובשות גופייה בתמונה הראשית./מערכת וואלה!, צילום מסך

המספרים מדברים בעד עצמם: לפי הנתונים שנאספו, כ-72 אחוזים מהגברים ו-56.2 אחוזים מהנשים, מצטלמים כשהם לבושים באותם בגדים בסיסיים, דומים ולא מאוד מעניינים. הצבעים השולטים בתמונות הפרופיל של טינדר הם שחור, לבן, כחול ואפור, אותם מגדירים עורכי המחקר כצבעים ניטרליים ומשעממים. כמעט שליש מהגברים מצטלמים בחולצות מכופתרות, לבוש שכנראה מעיד לדעתם על מעמד חברתי גבוה, אך לא סביר שאחוז גבוה כל כך של משתמשים אכן מתלבש כך ביום-יום.

גם אצל הנשים הקלישאות שולטות; כמעט 22 אחוזים בוחרות להצטלם בשמלות, ואחוז זניח של נשים מצולמות בחולצות מכופתרות; 13 אחוזים לובשות גופיה בתמונה העיקרית. "לנוכח העובדה שהרוב המוחלט של המשתמשים בוחרים בגזרות וצבעים ניטרליים, עדיף לאלו המעוניינים למשוך תשומת לב ללבוש בגדים בצבעים שונים וזוהרים", קובעים החוקרים. נסו שלא להיות צפויים כל כך, ותגלו כי כמות המתעניינים בפרופיל שלכם עולה פלאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התפלגות צבעי הבגדים בטינדר, לפי נתוני המחקר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העדפות הנשים בבחירת לבוש בטינדר, לפי הנתונים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העדפות הגברים בבחירת לבוש בטינדר, לפי הנתונים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully