וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: כך תגלו בקלות מה מהירות החיבור שלכם בסמארטפון

אילן גלר

18.1.2016 / 5:14

אמנם הפיצ'ר החשוב הזה לא קיים באופן מובנה בניידים, אבל זה לא אומר שלא מגיעה לכם גישה למידע שלכם. כדי לברר כמה מרוחב הפס שהובטח לכם באמת אתם מקבלים, פשוט הורידו את האפליקציה החינמית הזו ותתחילו לעקוב

סטודנטים סמארטפון. ShutterStock
למה שום דבר לא זז?!/ShutterStock

במהלך השבועות האחרונים סיימו חלק מרשתות הסלולר הישראליות את פריסתה והפעלתה של רשת דור 4 (LTE) בערים הגדולות, הפועלת במהירות מלאה ולא בגרסת ניסוי מוגבלת. אם אתם רוצים לבדוק אם גם הרשת שלכם נמצאת בקדמת הטכנולוגיה, אפליקציית אנדרואיד חינמית בשם Internet Speed Meter תאפשר לכם לדעת בכל זמן את המהירות החיבור.

לאחר התקנת האפליקציה על הסמארטפון, או הטאבלט שלכם, מהירות החיבור הנוכחית תוצג בשורת המצב בראש המסך, וגם בחלון ההתראות. בתוך האפליקציה עצמה תוכלו לעקוב אחר סטטיסטיקות יומיות וממוצעים, כדי לבחון את מהירות החיבור לאורך זמן - נתון אמין יותר, שכן המהירות מושפעת בכל רגע מתנאים רבים, החל בעומס הרשת ועד מזג האוויר, אך לאורך תקופה ניתן לחשב מה המהירות הממוצעת שלכם ולדעת האם אתם מקבלים את החבילה שאתם משלמים עליה.

שימו לב כי על מנת לצפות במהירות החיבור, המכשיר שלכם צריך לבצע הורדה או שליחה כלשהי לרשת. Internet Speed Meter לא תבצע פעולה זו עבורכם, אם כי לצורך הדגימה די להפעיל סרטון ביוטיוב או להוריד תוכנה חדשה או עדכון למכשיר. כמו כן, אם נושא חיבור הרשת מעניין אתכם במיוחד, תוכלו לרכוש גם גרסה מלאה הכוללות אפשרויות נוספות, כגון ערכות נושא בצבעים ועיצובים שונים ויכולות תצוגה מורחבות. אבל באמת שאין צורך לשלם על השירות הזה, הגרסה החינמית מעולה באותה מידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהירות חיבור ברשת הסלולרית וגם ב-WiFi./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוואה בין מהירויות גלישה תגיד לכם כמה רוחב פס באמת אתם מקבלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully