וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגה את בן זוגה, נמלטה - והודתה בפייסבוק

אילן גלר

18.1.2016 / 6:56

"לקחתי את הסכין ודקרתי אותו, לא חשבתי שפגעתי בו אבל הוא מת ועכשיו אני בורחת", כתבה האמריקנית הצעירה ברשת החברתית אחרי שנטלה את חייו של בן זוגה. למעשה, השוטרים גילו את הגופה בעקבות הפוסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקסיה והפוסט בו הודתה ברצח./מערכת וואלה!, צילום מסך

נקסיה מק ג'יימס, הצעירה מסן ברנדינו שבקליפורניה, מבוקשת בחשד כי דקרה למוות את בן זוגה בעקבות ויכוח קולני. אם וכאשר היא תיתפס, עושה רושם שלחוקריה לא תהיה יותר מדי עבודה, שכן נקסיה פרסמה הודאה ארוכה ומפורטת, בפשע שאותו ביצעה, ששותפה בפייסבוק ותועדה על ידי אלפי משתמשים.

"לקחתי את הסכין ודקרתי אותו, לא חשבתי שפגעתי בו אבל הוא מת ועכשיו אני בורחת", כתבה נקסיה בפוסט המפתיע אותו העלתה לחשבונה כנראה דקות ספורות אחרי הרצח. "אלוהים יודע שלא התכוונתי לדקור אותו, אבל כעסתי עליו אחרי שתקף אותי ופשוט הרמתי את הדבר שהיה הכי קרוב אלי. אני מצטערת ומקווה שאלוהים יסלח לי!", חתמה מק ג'יימס את הפוסט שלה.

לא ברור האם בשעת כתיבת הפוסט, הייתה נקסיה מודעת לכך שמשטרת קליפורניה ערה לקיומה של פייסבוק, ולא תתקשה להשיג גישה לתוכן שאותו העלתה. למעשה, השוטרים הגיעו מלכתחילה אל דירת הזוג בעקבות דיווחים על שיתופי הפוסט, ושם אכן מצאו את גופת החבר. משטרת סן ברנדינו אינה מפרטת בשלב זה כיצד היא מתכוונת לנצל את ההודאה המכוונת לצורך כתב האישום, אם כי בהחלט עשוי להיווצר כאן תקדים משפטי יוצא דופן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקסיה ובן זוגה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully