וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: צוחקים על שרת החוץ השבדית בטלוויזיה בשבדיה

17.1.2016 / 14:08

למרות מה שגולשים רבים, ששיתפו את הסרטון, חושבים - אין באמת קשר בין הכתוביות למה שנאמר בתכנית, אבל זה לא משנה את העובדה שמדובר באחד הסרטונים הוויראליים המצחיקים שנתקלנו בהם לאחרונה

צילום מסך

"שינסו לדקור אותה בצוואר, נראה איך היא תגיב" ו-"תתנצלו על זה שהצוואר שלכם עמד בדרכו של הסכין" - אלה ההמלצות, לכאורה, של מנחי תכנית בוקר שבדית לשרת החוץ שצוברת מבקרים רבים בישראל, בשל התבטאויותיה על יחס ישראל לפלסטינים והאשמותיה הפרועות.

הסרטון שפורסם הבוקר על ידי גיא אורדיבר צבר תוך כמה שעות מאות לייקים ומאות שיתופים. רבים מהגולשים בטוחים שמדובר בתרגום אותנטי לתכנית בוקר אמיתית, להם הוא עונה: "אני רוצה קצת ממה שאתם מעשנים".

"עשיתי את זה כי שרת החוץ של שבדיה קצת הזויה לדעתי והצחיק אותי לקחת תכנית בוקר שבדית ולשתול מילים בפה של המגישים", מספר גיא לוואלה! TECH. "זה קונספט מאוד משעשע לדעתי שאפשר לעשות איתו הרבה דברים. הרגשתי שאנשים יתחברו לזה. הסרטונים האלה הם אמנם לא המציאות אבל נראה לי שהרבה אנשים היו רוצים שהם יהיו מציאות". לדבריו, "רציתי לבקר את שרת החוץ השבדית ותכנית אירוח שבדית נראתה לי דרך מתאימה להעביר את המסר יותר מאופרת סבון שבדית או משהו דומה. וכשראיתי שהם נקרעים מצחוק זה היה נראה לי מושלם".

תוכנית בוקר שבדית

Posted by Guy Ordever on Sunday, January 17, 2016

לפני כשבועיים פרסם אורדיבר סרטון דומה, שהציג כביכול ראיון עם מפכ"ל המשטרה. הסרטון ההוא זכה לאלפי שיתופים ויותר מרבע מיליון צפיות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ראיון ראשון עם מפכ"ל המשטרה

Posted by Guy Ordever on Monday, January 4, 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully