וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזר מאוד: האם הרחפן הזה הצליח לתעד עב"מ בלב האוקיינוס?

18.1.2016 / 10:05

תיעוד מיוחד שמגיע אלינו ממצלמת רחפן מציג אובייקט מסתורי שנע במהירות של כ-300 קמ"ש לאורך האוקיינוס. בעל הרחפן טוען שמדובר בעב"מ - ועד כה אין מי שהצליח להוכיח אחרת

יוטיוב

זה מטוס? זו ציפור? לא, זה עב"מ. זאת אומרת, הגיוני יותר שזה ציפור אבל אנחנו מאוד רוצים להאמין שהאובייקט המסתורי הזה שתועד ע"י רחפן הוא בעצם חללית קטנה של חייזרים שהגיעה לחפש חיים באוקיינוס - ומצאה עצמה פתאום מפחדת ממים.

קטע נדיר שצולם במצלמת רחפן מעל פני הים בדרום האוקיינוס השקט, כ-20 קילומטרים מצפון לה סרנה, שבצ'ילה, חושף תיעוד באמת מוזר של אובייקט קטן נוחת מן השמיים, עוצר מעל המים ונע במהירות של כ-300 קמ"ש לאורך הים.

עב"מ שצולם ע"י רחפן?. צילום מסך
אולי זה בעצם דוב פנדה/צילום מסך

אגוסטין ליפ הוא בר המזל שהטיס את המזל"ט שלו מעל פני האוקיינוס והתמקד דווקא בכתם החום המוזר שבים, הנובע ככל הנראה מצבעם של האצות, כשבאותו זמן ממש נחת שם האובייקט המסתורי. כעת הוא מזמין את חבריו ביוטיוב לפענח את הנראה בסרטון - ומציע להם גם להוריד את קובץ המקור ברזולוציה גבוהה שיעזור להם להבחין בבירור במתרחש ואולי להציע פתרון לתופעה המוזרה הזאת.

האובייקט הלבן נראה נוחת במהירות מן השמיים, עוצר ממש מספר ס"מ מעל המים ולאחר מכן משנה כיוון בזריזות ושועט על פני המים בקו ישר. הסרטון פורסם ב-1 בינואר וצבר כמעט 80 אלף צפיות בשבועיים, כשבתגובות רבים מציעים פתרונות ריאליים יותר למתרחש בקטע. יש מי ששיער שהאובייקט הוא בעצם ציפור שניסתה לתפוס דג ואחר טען שמדובר בהשתקפות של עדשת המצלמה על המים. אנחנו בכלל חושבים שמדובר בדג מעופף - אבל אל תסמכו עלינו בקטע הזה.

עוד באותו נושא

מה זה?!? אחד מהדגים הנדירים והמוזרים בעולם הופיע לפתע

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully