וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבשו את אינסטגרם: חתיכים וחתולים - אחד החשבונות הפופולריים

אילן גלר

22.1.2016 / 7:05

חתולים, כידוע, הם מהיצורים היותר פופולריים באינטרנט, ומתברר שגם בחורים טובי מראה יכולים להיות פופולריים, בעיקר אם הם מצטלמים עם חתולים פרוותיים ומרוכזים בפרופיל אינסטגרם אחד

צילום מסך

חשבון האינסטגרם HotDudesWithKittens ("חתיכים עם חתולים") מאיים לשבור את שיאי הרייטינג של הרשת באמצעות שילוב בין שניים מהטרנדים הלוהטים והאהובים ביותר ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות - גברים נאים וחתולים חמודים. בכל תמונה שעולה לחשבון מופיעה לפחות דוגמית אחת משני הסוגים, ושלא במפתיע זוכה מיד למאות לייקים ושיתופים.

אם אתם חוששים שמאגר תמונות כזה עשוי למצות את עצמו במהירות, תתפלאו לגלות כי כל צילום הוא עולם ומלואו; לפעמים המצלמה מתמקדת בגברבר השרירי, ולפעמים בחתול שלצדו. לפעמים החתול מככב בתמונה רק כקישוט פרוותי, ולעתים מדובר בתיעוד מרגש ואינטימי של רגע חביב במיוחד, בו החיות הפרוותיות והגברים הקשוחים מתאהבים זה בזה ומתכרבלים להם יחדיו.

בניגוד לחשבונות אינסטגרם, המתוחזקים על ידי דוגמניות או סלביות רשת - ונוטים לכיוון המיני (ועל כן לא מדובר בתוכן שנוח לצפות בו במהלך שעות העבודה או בזמן הליכה ברחוב), הרי שכל הצילומים העולים ב-HotDudesWithKittens מעודנים יחסית, ואינם כוללים עירום רב. כל שנותר הוא להצטרף למעריצים ולהתחיל לעקוב אחר חשבון האינסטגרם החמוד הזה, שמצליח בכל פעם מחדש להביא לגולשים את הטוב מכל העולמות.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully