וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוקחים גור פילים ומתעללים בו עד שהוא הופך לזומבי"

18.1.2016 / 14:23

רוני אנושי התנדבה בבית מחסה לבעלי חיים בתאילנד וכתבה פוסט מרגש על הזוועות שמבצעים בפילים. "לוקחים תינוק קטן, כולאים אותו במין צינוק מעץ ושרשראות ברזל ותוקעים בו מסמרים, מתכות וסכינים"

כל תייר יודע שחלק מהאטרקציות המרכזיות בתאילנד כוללות שימוש בבעלי חיים, החל ברכיבה על פילים דרך ליטוף נמר כבול ומסומם ועד מאות מכוני ספא בהם יש דגים שתפקידם הוא להסיר עור מת מכפות הרגליים של הלקוחות. רוני אנושי, בחורה ישראלית שהתנדבה שבוע במקלט לבעלי חיים בשם elephant nature park בצ'אנג מאי שבצפון המדינה.

בפוסט קורע לב שהעלתה לפייסבוק סיפרה אנושי על החיים המזוויעים של בעלי החיים שמשמשים כאטרקציות תיירותיות ועוברים מסכת בלתי פוסקת של התעללות. "הפילים פה עוברים התעללות נוראית..אני אתמול בלילה אני לא ישנתי. בכיתי כל הלילה. בצד השני של הפארק/נהר יש פארק לתיירים.

אתמול " חינכו" שם תינוק פיל. כל הלילה שמעתי צווחות שיוצאות לו מהגרון ובכיתי יחד איתו. כך גם כל הפילים הכלבים והחתולים שבמחנה שלנו. הם מבינים בדיוק מה קורה שם ופשוט זועקים לעזרתו".

לדבריה: "הבנתי מה עומד מאחורי תעשיית הפילים במזרח בכלל ותאילנד בעיקר. הפילים פה עוברים התעללות נוראית. שבוע של 'שבירת הנשמה', 'שטיפת מוח' ושבירת כל צלם אנוש שיש לחייה המדהימה והעצומה הזו והיא בהחלט מדהימה בכל אספקט אפשרי.

"אם רק הייתם יודעים איזה התעללות עוברת החייה הזו כדי שתוכלו לרכב עליה לא הייתם חושבים על זה בכלל. לוקחים תינוק קטן בן כמה חודשים כולאים אותו במין צינוק מעץ ושרשראות ברזל ותוקעים בו מסמרים מתכת סכינים חותכים אותו מרביצים לו עד שהוא הופך לזומבי. זה מין פולחן של 3 ימים 24/7 non stop מכות רצח!!!

"כמובן שאימא שלו צופה מהצד וזה גורם לה להיות עיוורת. אפילו קושרים לו את החדק כדי שלא יחנוק את עצמו. אחרי 3 ימים או יותר, כשהוא כבר לא עומד בעצמו הוא הופך לזומבי מוכן לעבודה ואפילו לא מזהה את האימא שלו. מדמם פצוע אנושות מוכן לבדר תיירים".

הפוסט פורסם אתמול וגרף אלפי לייקים ומאות שיתופים. המילים סחפו את הגולשים שהגיבו בצער ובכעס; חלק מהמגיבים אפילו סיפרו על הפעם ההיא שהם גם חזו בהתעללות דומה. בסוף הפוסט המרגש מבקשת רוני שהגולשים יחשבו פעמיים לפני שהם בוחרים לקחת חלק פעיל בתעשיה שמנצלת בעלי חיים. "אל תרכבו על פילים. אל תכניסו את הרגליים בספא דגים. אל תתעללו נטו בחיה רק כדי לבדר אתכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לחשוב על זה".

תיעוד של הכאת גור פילים בצ'אנג מאי (שימו לב, המראות לא קלים לצפייה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully