וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מעלה את מחירי האפליקציות בישראל

20.1.2016 / 0:34

בימים הקרובים יקבלו משתמשי אייפון ואייפד מייל המסביר כי בישראל ובשש מדינות נוספות מתייקרים מחירי האפליקציות בהתאם לשינויים בשערי המטבעות בעולם. הצפי: התייקרות של חצי שקל עד שני שקלים

אפסטור. ShutterStock
הבנט דה ג'ואיש פיפל סאפר אנף?!/ShutterStock

עליית מחירים באפסטור: אפל הודיעה כי בשל שינויים בשערי המטבעות העולמי תעלה את מחיר האפליקציות בשבע מדינות, כולל ישראל. החברה מרוויחה נתח נאה של כ-30% מכלל המכירות בחנויותיה המקוונות, וכעת תהנה מגידול ברווחים ממשתמשים קבועים מישראל, קנדה, ניו זילנד, דרום אפריקה, סינגפור, רוסיה ומקסיקו.

עליות מחירים הן לא דבר שכיח מדי בתקופה האחרונה באפסטור, ויהיה מעניין לראות האם המהלך ירתיע או שאולי לא ישנה כלל את דפוסי הקנייה של בעלי מכשירי אייפון או אייפד ברחבי העולם. לפי עליות מחירים רשמיות, שפורסמו עד כה לגבי מקומות אחרים בעולם, ההתייקרות בישראל צפויה להיות צנועה יחסית, של כחצי שקל עד שני שקלים, בהתאם לדרגת המחיר הקיימת של האפליקציה. עם זאת, השינוי עלול להביא לעלייה של עשרות שקלים עבור אפליקציות מקצועיות, בעיקר לאייפד, הנמכרות כיום במחיר של מאות שקלים.

משתמשי אפל ברחבי העולם, ובעיקר אלו המנויים על רכישות בתוך אפליקציות, צפויים לקבל בימים הקרובים עדכון במייל מטעם אפל, שיסביר בתקווה גם באופן מפורט וסופי יותר את עליות המחיר המקומיות המדויקות הרלוונטיות להם, ולאשר את התנאים החדשים. בחלק מהמדינות יצטרכו משתמשים להירשם מחדש לשירותי החברה. עליית המחיר אמורה להיכנס לתוקף בתוך עד כ-72 שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully