וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: הסטארט-אפ שמאפשר לכל אזרח להשפיע על מה שקורה בכנסת

19.1.2016 / 15:40

רובנו מתעדכנים בנעשה בבית הנבחרים באמצעות כלי התקשורת, אחרי שמתקבלות החלטות או רק בנושאים ספציפיים שעל סדר היום הציבורי. כעת מנסה סטארט-אפ חדש להנגיש את המידע בשלב מוקדם ולאפשר לכולנו לפנות לח"כים הרלוונטיים בזמן הנכון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל אחד יקבל את המידע שמעניין אותו./מערכת וואלה!, צילום מסך

סטארט-אפ חדש בשם ePart שהושק היום (ג') מאפשר לכל אחד לקבל עדכונים שוטפים על הנעשה בכנסת, בגובה העיניים ולפי תחומי העניין האישיים שלו. באמצעות האתר ניתן לפנות בקלות לח"כים, להצביע בסקרים ולהשפיע על מה שקורה בארץ, ולא רק בבחירות.

במציאות עמוסת המידע ובין הנושאים הרבים שעולים לדיון מדי שבוע בכנסת, לאזרח הישראלי קשה לעקוב אחר ההחלטות שמעצבות את חייו, או להשפיע עליהן. למטרה זו הוקם ePart, המציע דרך קלה ומהירה להתעדכן: "הצוות שלנו לוקח את כל מה שנעשה בכנסת, מפרק את הנושאים הגדולים ואת עשרות הדיונים המתקיימים בשבוע לגורמים קטנים", מסביר מנכ"ל ומייסד החברה, יוסי חיות. "ePart מעביר למשתמש עדכונים ברורים, פשוטים, מעניינים, מאוזנים, עם טיעונים בעד ונגד על כל מה שחשוב בנושאים שהוא בחר כחשובים לו. אם למשל, מעניין אותך להתעדכן בנושאי צרכנות, אנו נרכז עבורך באופן פשוט וברור את כל מה שהולך לקרות בתחום הזה: מדיון על גובה המכס על מוצרים שהזמנת באינטרנט, ועד הרפורמה שתייקר את מחיר הפסטה בסופר שמתחת לבית שלך".

ניר זוהר ויוסי חיות. נמרוד סונדרס
ניר זוהר ויוסי חיות./נמרוד סונדרס

אפשר גם להשפיע

ePart דואגת לעדכן את המשתמשים בנושאים לדיון עוד לפני שההחלטות מתקבלות וכך מקבלים הגולשים הזדמנות לפנות, דרך האתר, ישירות לחברי הכנסת הרלוונטיים, או להצביע בסקרים בעד ונגד הצעות החוק.

עד כה נרשמו לשלב הבטא של האתר כבר אלפי משתמשים מכל רחבי הארץ, הצביעו על חוקים שונים, העבירו פניות לחברי הכנסת ואף זכו למענה מרבים מהם. בקרוב מתכוונים ב-ePart להרחיב את השירות גם לרשויות המקומיות ולישיבות הממשלה.

ePart היא יוזמה של המייסד יוסי חיות, ושל נשיא Wix, ניר זוהר, המשמש בה כיו"ר וכמשקיע הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארט-אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully