וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק המחשב הכי משעמם בהיסטוריה עושה קאמבק

אילן גלר

22.1.2016 / 6:19

אם אתם זוכרים את משחקי המחשב הישנים משנות התשעים, עם הגרפיקה המקרטעת והמפוקסלת עדיין יש סיכוי גבוה שאתם לא מכירים את המשחק, שרבים מכנים אותו "המשעמם ביותר בהיסטוריה". כעת נראה שנסיעת האוטובוס המונוטונית באורך 16 שעות עוברת למציאות מדומה

צילום מסך

האם אתם מוכנים לחווית המציאות המדומה המשעממת ביותר שאפשר לדמיין? אם חלומו של פן ג'ילט, מצוות הקוסמים ומגישי הטלוויזיה המפורסם פן וטלר, יתגשם - ייתכן שנזכה לגרסת VR רשמית בעבור "אוטובוס המדבר" (Desert Bus), הנחשב בעיני רבים כמשחק המחשב הגרוע ביותר בהיסטוריה, ובוודאי המשעמם ביותר.

אוטובוס המדבר נוצר בשנת 1995 על ידי פן ג'ילט כחלק מפרויקט גדול יותר שמעולם לא ראה אור. מדובר למעשה בבדיחה איומה על משחקי וידאו: המשחק כולו מדמה נהיגה באוטובוס בכביש בין טוסון באריזונה ללאס-וגאס בנבאדה - רצועת כביש החוצה את המדבר ונטולת מאפיינים ייחודיים כלשהם בנוף. האוטובוס, בו אתם נוהגים במשחק, אינו מסוגל לנוע במהירות העולה על 70 קמ"ש, ובשל תקלה בהגה נוטה כל הדרך לצד ימין, כך שחייבים כל הזמן לתקן את כיוון הנסיעה.

כל זה נמשך במשך לא פחות משמונה שעות מונוטוניות - הזמן שנדרש במציאות בכדי לבצע את הנסיעה הזו. ויש עוד טוויסט במשחק: כשמגיעים ליעד חייבים להסתובב ולחזור את כל הדרך בחזרה. דווקא מפני שמדובר במשחק נוראי ושנוא כל כך, הוא הצליח להפוך במרוצת השנים לתופעת קאלט, ואפילו סייע בצבירת שלושה מיליון דולרים כתרומה במסגרת אירוע שנתי בשם "אוטובוס התקווה", במהלכו שחקנים מתבקשים לסיים את המשחק כולו ללא הפסקות.

בשלב זה עדיין לא ברור מה החידוש המודרני לאוטובוס המדבר יכלול, מלבד תמיכה כאמור במשקפי מציאות מדומה. בהתחשב בחוש ההומור המופרע של היוצרים, לא נתפלא אם משחק ההמשך יהיה משעמם, מעצבן ומייאש אף יותר מהכותר המקורי.

אוטובוס המדבר המשחק המשעמם בהיסטוריה. צילום מסך
נסיעה מונוטונית של 8 שעות לכל כיוון./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully