וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזה למחבל - ונורה: מתיחת הרשת המפורסמת הסתיימה בפציעה קשה

אילן גלר

22.1.2016 / 5:21

האחים ג'לאל הפכו לכוכבי רשת בזכות סרטוני פיגועי הדמה שלהם. כשהם מחופשים לסטריאוטיפ של ערבי, הם רצים לעבר אנשים ומשליכים לעברם תיק. רוב הקורבנות המתיחה שלהם נמלטים על חייהם, עד שאחד מהם שלף נשק

צילום מסך

סדרה של סרטוני מתיחות, שצברה פופולריות רבה ביוטיוב, הסתיימה בסוף השבוע האחרון בטרגדיה: אחד מ"האחים ג'לאל", צמד אוסטרלי שהפיק ופרסם מתיחות רשת, נורה בבטנו ונמצא כעת במצב קשה אך יציב בבית החולים. הרקע לירי הוא סגנון המתיחות הייחודי של הצוות - ויש שיאמרו כי פלא שהם הצליחו לצלם לא פחות משלושה סרטים לפני שנתקלו בתגובה שכמעט הביאה למותו של אחד מהם.

בכל אחד מהסרטונים של האחים ג'לאל, הצמד מסתובב ברחובות שקטים בעיר כשהם לבושים בבגדים בסגנון ערבי-מסורתי (או לפחות מה שהאוסטרלים תופסים כסגנון כזה) ומשליכים לרגלי אנשים תמימים תיקי גב וחבילות החשודות כפצצות. במקרים רבים קורבנות המתיחה מתחילים לרוץ בבהלה, בעוד אחרים מגיבים בעצבנות רבה יותר ואף בקללות ובאלימות.

במקרה האחרון, שהתרחש במהלך צילום סרטון חדש, אחד הקורבנות אותם בחרו האחים לנסות ולמתוח ברחובות העיר מלבורן התגלה כאדם חמוש שלקח את ניסיון התקיפה מאוד ברצינות. הוא שלף מיד את נשקו וירה לכיוון האחים כמה קליעים. אחדים מהקליעים פגעו בבטנו של אחד מכוכבי הרשת והביאו לפציעתו הקשה.

מתיחה של האחים ג'לאל. צילום מסך
הגולשים תהו למה לקח כל כך הרבה זמן עד שירו באחד מהם?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully