וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מגה והאח הגדול- הסיפורים הכי חמים השבוע בפייסבוק

21.1.2016 / 7:04

גל הטרור, רשת מגה, האח הגדול, ארגוני השמאל ואפליקציית בליינדספוט וגם: מתברר שחמישית מהגולשים בכלל לא שונאים את אפליקציית בליינדספוט

סיכום השבוע בפייסבוק. חברת Vigo, צילום מסך
חמשת הנושאים הכי חמים השבוע בפייסבוק./צילום מסך, חברת Vigo

גם השבוע מדדנו, בעזרת חברת Vigo, את הדופק של החברה הישראלית דרך הפוסטים, התמונות והתגובות שפורסמו בפייסבוק. בניגוד לשבועות קודמים, השבוע לא נרשם ולו אירוע אחד שמשך לחלוטין את תשומת הלב של הגולשים. הפיגוע בעתניאל והפיטורים ברשת מגה זכו להתייחסות פושרת (כ-5,000 פוסטים כל אחד) אולם שאר הנושאים ירדו משמעותית מהיקף ההתייחסות לו זכו אירועים לאחרונה.

חמשת הנושאים הכי חמים השבוע בפייסבוק היו: גל הטרור, רשת מגה, האח הגדול, ארגוני השמאל ואפליקציית בליינדספוט.

הפיגוע בעתניאל

פיגוע הדקירה, ההספדים לדפנה מאיר ז"ל, לכידת המחבל וההתבטאות של אביו באמצעי התקשורת השאירו את הרצח בתודעה הציבורית. למרות זאת, הפיגוע זכה לשליש מהאזכורים להם זכה אירוע הירי בתל אביב ולהיקף נמוך מפיגועים אחרים. מרבית המגיבים הם מהימין הפוליטי, ומרביתם כוללים הבעות צער, חמלה והספדים לדפנה מאיר ז"ל.

סיכום השבוע בפייסבוק. חברת Vigo, צילום מסך
חלוקת הפוסטים בפייסבוק סביב הפיגוע בעתניאל./צילום מסך, חברת Vigo

משבר מגה

איום הקריסה והפיטורים ברשת הקמעונאות העלה רגשות שונים אצל הגולשים: מרביתם הגיבו בכעס כנגד אנשים ספציפיים שונים במגה ומחוץ לחברה, ובראשם: אביגדור קפלן, דודי ויסמן, שרגא בירן וחברי הממשלה. ביטויי הכעס כוללים קללות, קריאה לאלימות ואיחולי עתיד קשה מאוד לקברניטי החברה. היקף נמוך יותר של גולשים הגיבו בצער וחמלה, ואף קראו לסייע למשפחות המפוטרים.

בליינדספוט

האפליקציה והעומד בראשה, דור רפאלי, זכו בשבועיים האחרונים ל-4,000 אזכורים במדיה החברתית, 80% מהם ביקורתיים וקוראים להחרימה. יש לציין כי מרבית הפוסטים נכתבו על ידי גולשים בני 25 ומעלה, שרובם לא נמנים עם קהל היעד של האפליקציה. בפועל יותר מרבע מיליון גולשים הורידו אותה עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully