וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת האינסטגרם חושפת את סודות הוויראליות שלה

אילן גלר

24.1.2016 / 7:46

סיינה ארפ, בת ה-21 מסידני, הצליחה לסחוף יותר ממיליון עוקבים ברשת החברתית לשיתוף תמונות ומאות אלפים נוספים בפייסבוק וביוטיוב. איך היא עושה את זה? הקפדה על צילום איכותי, קומפוזיציה מעניינת וכמובן משתדלת שכל תמונה תספר סיפור

צילום מסך

לדוגמנית סיינה ארפ, בת ה-21 מסידני שבאוסטרליה, יש יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם ועוד מאות אלפי מעריצים בפייסבוק וביוטיוב, כך שבהחלט ניתן לומר עליה שהיא מבינה דבר או שניים במדיה חברתית. כיצד היא הצליחה לצבור כמות גדולה כל כך של מעריצים בתוך חודשים ספורים? מראה גוף פוטוגני הוא בהחלט יתרון, אך סיינה חולקת טיפים נוספים שיוכלו לסייע לכל אחד להגיע למעמד דומה לשלה.

הטיפ הראשון שלה הוא לחכות בסבלנות; מעמד של סלב-רשת לא מושג ביום אחד, ודורש לא מעט השקעה. לפני צילומים יש לנקות את עדשות מכשיר הסמארטפון, וכדאי להקפיד לשמור על האופק ישר, לבחור בזוויות מחמיאות וללמוד את "חוק השלישים" - חוק הקובע כי תמונה שבה האובייקט המצולם אינו ממוקם באמצע אלא נוטה לאחד הצדדים תראה יפה יותר בעיני הצופים. במילים אחרות, כדאי להיות צלמים טובים ולהכיר את עקרונות הקומפוזיציה, ולא לאלתר צילומים חובבניים ולצפות שאלו יזכו למיליוני שיתופים.

עוד טיפ שעשוי לסייע בצבירת מעריצים הוא מחשבה על המסר או הרעיון שמנסים להעביר. "מה אתם רוצים שיהפוך אתכם למפורסמים?", שואלת סיינה. "האתוס שלי הוא בריאות, שמחה, יוגה, מסעות וסגנון חיים אופנתי. אני מתחזקת את החשבון שלי בכדי לעזור לאחרים להפוך את החיים שלהם ליוצאי דופן".

טיפ מפתיע מפי ארפ טוען שאנשים מעדיפים לתת לייק לתמונות עם צבעים שהם אוהבים. יש תמונות עם גוון לבן שולט ויש כאלה צבעוניות מאוד - בחלק מהתמונות של סיינה הניגודיות גבוהה מאוד ולא נראה שיש לה משהו נגד שימוש בפילטרים שמעוותים את התמונה המקורית.

שני טיפים נוספים שלה הם להיות עקביים - להקפיד לתחזק את החשבון ולהאכיל את העוקבים במנה יומית של תמונות חדשות; וגם להישאר אותנטיים לערכים של המותג (כלומר, אתם) - הפרופיל צריך לייצג אתכם ואת מה שאתם מאמינים בו.

בניגוד למומחים בוויראליות, סיינה גם טוענת שרכישת משתמשים לניפוח המספרים אינה דבר נורא לעשות (אם כי לטענתה היא אינה עושה זאת בעצמה), וכמובן היא מדגישה את חשיבות העדכונים המרובים והדיאלוג המתמשך עם הגולשים. כמובן שגם קריטי להקפיד על הפרדה מלאה בין החיים הציבוריים והחיים הפרטיים, כך שהגבולות יהיו ברורים לכולם, וסלבריטאות הרשת לא תגבה מחיר כבד מדי.

טיפ נוסף של ארפ הוא להקפיד לשמור על קשר עם העוקבים, ובעיקר עם אלו שמגיבים לתמונות. "דברו איתם, תשאלו שאלות ותעסיקו אותם", היא כותבת. "היו פתוחים וכנים". וכמובן הטיפ החשוב ביותר - "היו יצירתיים!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully