וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצר וקולע: הקליפים הפופולריים ביותר ב-Vine ב-2015

אילן גלר

25.1.2016 / 7:14

מהפיגוע בפריז וליידי גאגא עד הילד עם הצחוק המתגלגל שכבש את הרשת ועוד. שירות העלאת הסרטונים הקצרים, מבית טוויטר, מסכם את השנה החולפת

צילום מסך

בסרטון - כוכב סרטוני ה-VINE ג'ו צ'רמן

אפליקציית שיתוף הסרטונים הקצרים, Vine, חוגגת השבוע את יום הולדתה השלישי, ולכבודו מציגה את רשימת הסרטונים הפופולריים ביותר של השנה שחלפה. הקליפ שזכה למרב הצפיות, בפער עצום של כמעט פי שניים מזה שאחריו, הוא קטע של שש שניות המתעד משחק כדורגל בין נבחרת צרפת וגרמניה, כשברקע נשמע לפתע רעש פיצוץ - תחילתו של הפיגוע שהרעיד את פריז בחודש נובמבר. 238 מיליון פעמים התנגן הסרטון מאז עלה לראשונה.

יתר הסרטונים ברשימה הם בעלי אופי הרבה פחות דרמטי ואקטואלי. במקום השני ניצב סרטון "הברווזים בעגלה" - מתקפת הרעשים, שמתחילה מלחיצה אחת ונצפתה יותר מ-150 מיליון פעמים. במקום השלישי סרטון טרי יחסית - ליידי גאגא נתקלת בלאונרדו די-קפריו במהלך טקס פרסי גלובוס הזהב, ותגובתו של השחקן למפגש האקראי משעשעת במיוחד; יותר מ-100 מיליון צפיות צבר הקליפ הזה בתוך כמה שבועות בלבד, כך שייתכן כי במשך תקופת זמן ארוכה יותר הוא היה מצליח לטפס מעלה ברשימה.

במקום הרביעי צחוקו המתגלגל של ילד בראיון טלוויזיוני, שהתנגן עד כה כ-96 מיליון פעמים, וגם בכל יתר המקומות ברשימה מככבים ילדים - כנראה הדרך הבטוחה ביותר ללהיט Vine. בין השאר תוכלו למצוא ילד שמצא דרך מקורית ומתוחכמת במיוחד להעתיק במבחן, את תגובתו של ילד שמקבל מתנה מאכזבת ליום ההולדת, ומתקן מאתגר במיוחד בפארק שעשועים.

  • עוד באותו נושא:
  • Vine

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully