וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצליחו לעבור את המבחן של סוכנות החלל האירופית?

29.1.2016 / 6:27

מרכז החלל ההולנדי (NLR) בשיתוף עם סוכנות החלל האירופית (ESA) וסוכנות המחקר השוודית (FOI) מציעים מבחן באורך של כחצי שעה עד שעה, לכל מי שחושב שיש לו את מה שצריך כדי להיות אסטרונאוט. גם אתם יכולים לבדוק את כישוריכם בחלל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל האינסוף./מערכת וואלה!, צילום מסך

תמיד חלמתם לשייט בספינת חלל, אל האינסוף ומעבר לו? כל שתצטרכו לעשות, בהתחלה לפחות, הוא לעבור בהצלחה את המבחן של סוכנות החלל האירופית. המבחן תוכנן לבדוק האם יש לכם את מה שנדרש כדי להיות אסטרונאוטים, ולתת לנבחנים טעימה של החיים בחלל. מבחן הקבלה, האמיתי לחלוטין הזה, מעוצב כמשחק בו תוכלו לשחק בעצמכם באתר של מרכז החלל ההולנדי (Netherlands Aerospace Centre - NLR)

המבחן נוצר בשיתוף עם סוכנות החלל האירופית (ESA) וסוכנות המחקר השוודית (FOI). לקחו בו חלק מומחי רובוטיקה וחלל, ופסיכולוגים. אם תחליטו לבחון את עצמכם, פנו לעצמכם כחצי שעה עד שעה להשלים את המשימות במשחק. בגרסת הבטא של המבחן תוכלו לשחק מכל דפדפן והיא מציעה טעימה מהאתגרים הניצבים בפני אסטרונאוטים הפועלים בחלל תלת ממדי, על כל המשתמע מכך.

עם אובדן כוח הכבידה מתהפכים גם כל הכיוונים בהתאם לכיוון הציפה שלכם, מה שיכול לגרום לתחושת חוסר-התמצאות במרחב, המוגברת בשל הסביבה המוחשכת ונטולת האובייקטים המספקים לנו יחס גודל ומרחק . אסטרונאוטים בתנאים אלו נדרשים להפעיל כלים שונים, ולבצע משימות שונות, וגם יכולת זו נתונה לבחינה במסגרת המשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הגרפיקה הכי מדהימה, אבל לפחות תדעו ממה אתם עשויים./מערכת וואלה!, צילום מסך

הנבדקים מקבלים משימה הבוחנת מגוון של כישורים: חלק התכנון, למשל, בודק את היכולת לנווט צורה לבנה דרך סביבה תלת-ממדית, עד למטרה מסומנת בירוק, פעולה המזכירה למשל פעולת עגינה. נסיינים צריכים לתכנן את מהלכיהם באמצעות חיצים על גבי המסך, מנקודת ראותו של האסטרונאוט, תוך סיבוב הצורה בעת הצורך. לאחר תכנון המהלך, לחיצה על 'Execute!' תבחן האם אכן הושלמה המשימה בהצלחה.

לדברי סוכנות החלל האירופית, בכל אתגר כלולים ארבע שלבים המאפשרים לבחון את היכולות האסטרונאוטיות החבויות בנו, כש-"המשימה נעשית קשה יותר מפני שכל המהלכים צריכים להיות מתוכננים מראש - והמטרה היא להשתמש בכמה שפחות מהלכים".

[למבחן]

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלב התכנון חשוב כמו שלב הביצוע./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully