וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה בתכונת איתור האייפון שלחה עשרות אנשים מתוסכלים לבית אחד מסוים

אילן גלר

25.1.2016 / 8:54

זרים כועסים בגמילה מאייפון זו לא אוכלוסייה שהייתם שמחים לפגוש, בטח אם הם מגיעים באקראי לפתח ביתכם ומאשימים אתכם בגניבת הנייד שלהם. אבל תקלה טכנית הפכה זוג אחד לקורבן של עשרות כאלה

טאבלט עם מפה. ShutterStock
לא ברור למה כולם התבייתו על בית אחד./ShutterStock

כריסטינה לי ומייקל סבה מתגוררים יחדיו בבית פרטי באטלנטה שבארה"ב, והם נאלצו במהלך השנה החולפת לפתוח את הדלת ללא מעט אורחים לא מוזמנים שהגיעו לביתם, לעתים בליווי שוטרים, בתקווה למצוא בו את מכשיר האייפון שאבד או נגנב להם. אלא שלכריסטינה-לי ולמייקל אין שום מושג לגבי מיקומם של המכשירים הללו, והם בוודאי לא נמצאו אצלם.

ההסבר לכל הביקורים הללו היא תופעה מוזרה הקשורה בתכונת "מצא את האייפון שלי" (Find My iPhone), אפליקציה מובנת של אפל המאפשרת למשתמשים לאתר את מכשיר הסמארטפון האבוד שלהם על ידי שימוש ב-GPS. אלא שמשום מה, התבייתה האפליקציה על ביתם של כריסטינה ומייקל, והפנתה אליהם את כל המתוסכלים נטולי הנייד.

"אנחנו חוששים שמישהו אלים או מסוכן יגיע למפתן ביתנו בגלל התקלה הזו", אמר מייקל בראיון. "במקרה כזה, אני לא בטוח שההסבר המנומס שלנו יגרום לו להסתלק". עוד סיפר מייקל כי במקרה אחד, שוטר שדפק על דלתם הודיע להם שביתם הוא זירת פשע ושניהם נדרשים לחקירה.

מדובר ככל הנראה בתקלה טכנית, הקשורה באופן בו האפליקציה מפרשת את נתוני המיקום שאותם היא מקבלת ממאגר המידע של אפל. אולם החברה עם התפוח מתעלמת עד כה מפניות בנושא, ותקוותם האחרונה של כריסטינה ומייקל להמנע מאי-נעימויות והתקלויות עם אנשים זרים וכועסים היא תלונה רשמית שהוגשה לרשות התקשורת האמריקנית, ה-FCC, כדי שזו תכריח את אפל לטפל בתקלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריסטינה ומייקל./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית המקולל - סתם עוד בית עץ קטן./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully